اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

شهید کردن دانشمندان ایرانی دلیل ضعف دشمنان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی دلیل بر ناتوانی دشمنان است.

شهید کردن دانشمندان ایرانی دلیل ضعف دشمنان است
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام با بیان اینکه این اقدام دشمنان در به شهادت رساندن دانشمندان ایرانی دلیل بر قدرت آنان نیست، افزود: شهادت دانشمندان متدین و حزب‌اللهی هیچ خللی در اراده ملت ایران اسلامی و دانشمندان جوان بسیجی در پیشرفت و تعالی ایران اسلامی به وجود نمی‌آورد.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: از شهید احمدی‌روشن نقل شده که برای ازدواج کردن با همسرش شرط مهمی را گذاشته است و این شرط آن است که هر زمان لازم دید برای دفاع به لبنان برود همسرش مانع او نشود.
لطفی تصریح کرد: دانشمندان جوان و بسیجی ایران اسلامی همواره در راه شهادت حرکت می‌کنند و شهادت در راه خدا را تنها راه تعالی خود می‌دانند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: دانشمندان ایران اسلامی با نبوغ فراوان افتخار بزرگی برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
وی ادامه داد: دانشمندان ایران اسلامی در بخش استقلال علمی انقلاب نهایت تلاش خود را به کار گرفته و همواره و در هر حال آماده جهاد هستند.
امام جمعه ایلام اضافه کرد: ایثار و از خودگذشتگی جوانان دانشمند ایران اسلامی سبب اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی شده که دشمنان را ترسانده است.
لطفی تصریح کرد: خون‌بهای استقلال سیاسی، علمی و ... ایران اسلامی شهادت جوانان بسیجی ایران اسلامی است و اقتدار ایران اسلامی مدیون شهادت جوانان ایران اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: ملت ایران اسلامی در طول 32 سال گذشته در راه استقلال ایران اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.
انتهای پیام/‌ش20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول