اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سرلشکر صفوی

یادواره شهید عبدالله میثمی در اصفهان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر نشر مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: یادواره شهید عبدالله میثمی و گرامیداشت برادر وی رحمت‌الله میثمی در روز 29 دی‌ ماه با حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا سرلشکر سید یحیی صفوی در محل گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.

یادواره شهید عبدالله میثمی در اصفهان برگزار می‌شود
جانمراد احمدی در گفت‌و‌گو یا خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ستاد یادواره شهید عبدالله میثمی از فروردین‌‌ماه شروع به کار می‌کند و برگزاری سه یادواره برای شهید میثمی را در شهرهای قم، اصفهان و تهران برنامه‌ریزی کرده که یادواره قم در روز 15 دی‌‌ماه برگزار شد.
وی افزود: یادواره‌های اصفهان و تهران نیز در روزهای 29 دی و ششم بهمن‌‌ماه به ترتیب در شهرهای اصفهان و تهران برگزار می‌شود.
مسئول نشر ستارگان درخشان به سخنرانان این مراسم اشاره و تصریح کرد: سخنران این مراسم سرلشکر یحیی صفوی دبیر یادواره سراسری شهید میثمی و عبدالله حاج‌صادقی جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه هستند.
وی اضافه کرد: در این مراسم برای نخستین بار سه عنوان کتاب که ویژه یادواره به چاپ رسیده با تخفیف ویژه ارائه می‌شود که کتاب در جست‌وجوی روزگار وصل که شامل مجموعه سخنرانی‌های شهید میثمی است و توسط محمد‌قاسم فروغی‌جهرمی گردآوری شده از جمله آنهاست.
احمدی در ادامه بیان کرد: هم‌چنین مجموعه شعری در رثای شهید میثمی با نام «هر جامه اگر سرخ که احرام من است» و «کتاب شهدای روحانی اصفهان» از جمله دیگر کتاب‌هایی است که در این مراسم رونمایی و به حضار اهدا می‌شود.
به گزارش فارس، شهید عبدالله میثمی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه خاتم‌الانبیا بود که قرارگاه مرکزی و هدایت کننده تمام نیروهای سپاه، بسیج و سایر نیروهای مردمی در دوران دفاع مقدس محسوب می‌شد و در تاریخ ۹ بهمن ۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ از ناحیه سر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و بعد از سه روز در ۱۲ بهمن به شهادت رسید.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول