اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه ارومیه خبر داد

دانشگاهیان ارومیه‌ای با خانواده شهدا دیدار می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه ارومیه گفت: دهه فجر امسال تمام دانشگاهیان ارومیه با خانواده شهدای دانشگاهی دیدار خواهند کرد.

دانشگاهیان ارومیه‌ای با خانواده شهدا دیدار می‌کنند

حسن صدقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 13 بهمن ماه امسال اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های ارومیه با خانواده شهدای دانشگاهی که در هشت سال دفاع مقدس و در زمان انقلاب به شهادت رسیده‌اند دیدار خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری بیش از 40 برنامه متنوع فرهنگی در دهه فجر امسال برای دانشگاهیان، تصریح کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه همواره همگام با انقلاب بودند و خواهند بود.

این مسئول با اشاره به شهادت مصطفی احمدی‌روشن، افزود: این حرکت دشمنان ظالم نشان از درماندگی استکبار می‌دانیم.

صدقی خاطرنشان کرد: حرکت غرورآفرین 300 دانشجوی دانشگاه‌های معتبر کشور که درخواست داده‌اند رشته تحصیلی خود به رشته فیزیک تغییر دهند دشمن را مستاصل کرده است.

وی با بیان اینکه دهه فجر امسال برنامه‌های فرهنگی در سطح دانشگاه‌های آزاد، غیرانتفاعی، سراسری و دانشکده‌های سراسر استان برگزار می‌شود، گفت: فضاسازی دانشگاه‌ها با بنر، ارسال پیام کوتاه و تبریک دهه فجر، برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان و دانشجویان، برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی، توزیع لوح فشرده حماسه بیداری، برگزاری جشن‌ هفته وحدت در دانشگاه‌ها، برگزاری مسابقه عکس بصیرت، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه ارومیه از مهمترین برنامه‌هایی است که در سطح دانشگاه‌ها اجرایی می‌شود.

این مسئول افزود: غبارروبی مزار شهدا و برنامه‌ریزی برای حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه فجر در سطح استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول