اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های لرستان:

استقرار نظم در زندان‌ها، وابسته به سطح دقت کارکنان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: شرایط خاصی که در زندان‌ها وجود دارد، باعث شده ضرورت ارتقای سطح دقت و هوشیاری در انجام وظایف محوله در کنار توجه به حقوق زندانیان هر روز بیشتر از گذشته احساس شود.

استقرار نظم در زندان‌ها، وابسته به سطح دقت کارکنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های لرستان، محمد علیمحمدی در نشستی مشترک با حضور رئیس زندان و فرمانده یگان حفاظت اظهار داشت: زندانبانی از آن گروه مشاغل است که به صورت مداوم در معرض تهدیدات و خطرات احتمالی متفاوتی قرار دارد، که همین امر این حرفه را در زمره مشاغل سخت قرار داده است.
وی افزود: این تهدیدات ممکن است از جنس‌های متفاوتی باشند که رصد فضای زندان‌ها، تجزیه و تحلیل‌های واقع بینانه، به موقع و درست از اطلاعات به دست آمده و برنامه‌ریزی‌های متناسب با آنها می‌تواند از بروز مشکلات جلوگیری کند.
محمدی ضمن یادآوری مجدد در اولویت قرار گرفتن برنامه‌های امنیتی و انضباطی در سال‌جاری خاطرنشان کرد: هنگامی که نظم و امنیت دل‌خواه در زندان استقرار یافت می‌توانیم با دغدغه کمتری نسبت به اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی اقدامات لازم را به عمل آوریم.
وی استقرار نظم را در گرو بالا بردن سطح دقت و هوشیاری کارکنان دانست و افزود: تنها تعهد، تعصب و علاقه به انجام وظایف محوله است که می‌تواند ما را در افزایش سطح هوشیاری یاری کند.
محمدی ابراز امیدواری کرد، با همت و تلاشی مضاعف و جهادگونه در پایان سال‌جاری در حوزه امنیت و سایر حوزه‌ها دستاوردهای خوبی حاصل و به اهداف از پیش تعیین شده دست پیدا کنیم.
مدیرکل زندان‌های لرستان توجه به مواردی هم‌چون حوزه‌های مددکاری، رفاهیات، بهداشت و درمان و مسائل تربیتی زندانیان را از مسائل مورد توجه ارزیابی کرد.
وی تلاش برای بهبود وضعیت زندانیان را همیشگی عنوان کرد و افزود: دین مبین اسلام توجه به کرامت انسانی را مورد اهمیت ویژه قرار داده است و زندانبانی اسلامی نیز که بر مبنای دستورات اسلامی استوار  شده با تبعیت از فرامین اسلامی بر حفظ شخصیت و حقوق زندانیان تأکید دارد.
انتهای پیام/و30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول