اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل جلوتر بودن فرزندان در زمینه اطلاعات رایانه‌ای

میزان نظارت والدین بر فرزندان کاهش یافته است

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه خدمات کامپیوتر مشهد گفت: به دلیل جلوتر بودن فرزندان در زمینه اطلاعات کامپیوتری، میزان کنترل و نظارت والدین در این زمینه کاهش پیدا کرده است.

میزان نظارت والدین بر فرزندان کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود بنانژاد صبح امروز در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی کامپیوتر اظهار داشت: در حال حاضر این تفاوت در سطح اطلاعات و دانش مشکلات بسیار زیادی را در خانواده‌ها پدید آورده است.

وی افزود: این مشکلات به نحوی است که حتی در برخی موارد به از هم‌پاشیدگی خانواده‌ها می‌انجامد.

رئیس اتحادیه خدمات کامپیوتر مشهد تصریح کرد: برای رفع این گونه مشکلات باید آموزش‌های لازم ویژه بزرگسالان و والدین برای نظارت‌ها و کنترل‌های بیشتر صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه در طول برگزاری نمایشگاه‌های کامپیوتر در مشهد شاهد رشد چشمگیری در هر سال بوده‌ایم، اظهار داشت: یک نقطه عطف در طول هر سال برای این کار در عرصه اطلاع‌رسانی و ارتباطات وجود داشته است.

بنانژاد تاکید کرد: باید این گونه نمایشگاه‌ها مباحثی چون آموزش، مسابقات علمی و دستاوردهای نخبگان را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی متذکر شد: هم‌چنین هم‌زمانی برخی نمایشگاه‌ها همانند نمایشگاه اله‌سیت، تلفن همراه و کامپیوتر به تجمیع رفع نیازها در این عرصه کمک چشمگیری می‌کند.

رئیس اتحادیه خدمات کامپیوتر مشهد بحث دیگر در این زمینه را موضوع خانواده پایدار دانست و عنوان داشت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزش در سطح کلان سبب افزایش هم‌بستگی در خانواده‌ها می‌شود.

وی به ویژگی‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد اشاره کرد و گفت: فضای منحصر به فرد این نمایشگاه و استانداردهای موجود در این زمینه بهترین محیط برای به نمایش گذاشتن دستاوردهای موجود در عرصه‌های مختلف به حساب می‌آید.

بنانژاد تاکید کرد: هم‌چنین افزایش میزان رقابت بین گروه‌های مختلف از دیگر موفقیت‌های بی‌‌همتا در این عرصه است.

* نوسانات ارز در نمایشگاه نیز تاثیر خود را می‌گذارد

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه خراسان‌رضوی نیز گفت: نوسانات ارز در نمایشگاه نیز تاثیر خود را بر جای می‌گذارد.

محمود خاکباز خاطر نشان کرد: همکاری دستگاه‌های مختلف در عرصه ارتباطات و اطلاعات سبب برون رفت از مشکلات موجود در این زمینه می‌شود.

انتهای پیام/م20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول