اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد:

‌اتوبوسرانی مشهد دیگر از مسافران پول نمی‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: با توجه به راه‌اندازی سیستم پرداخت الکترونیک بلیت، اول بهمن ماه آخرین مهلت دریافت وجه نقد برای خدمات اتوبوسرانی است.

‌اتوبوسرانی مشهد دیگر از مسافران پول نمی‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، مهدی خجسته اظهار داشت: با توجه به رونمایی از سامانه هوشمند حمل و نقل درون شهری، "من کارت"،  از آن زمان پرداخت کرایه به صورت الکترونیک صورت می‌گرفت اما همچنان وجه نقد نیز به عنوان کرایه از مردم دریافت می‌شد.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد افزود: علت این امر رفع وجود نواقص احتمالی در سیستم حمل و نقل هوشمند و آشنا شدن بیشتر مردم با پرداخت الکترونیکی بود.
خجسته افزود: اما اکنون پس از گذشت بیش از 5 ماه از آغاز هوشمند سازی ناوگان حمل و نقل درون شهری مهلت استفاده از پول به جای من کارت به پایان رسیده است.
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی مشهد، آخرین مهلت استفاده از وجه نقد را اول بهمن ماه اعلام کرد و گفت: از این تاریخ به بعد هیچ گونه وجه نقدی از مردم به عنوان کرایه دریافت نمی‌شود.
خجسته خاطر نشان کرد: با توجه آمادگی کامل سیستم برای اجرای بلیت الکترونیک، امکان اجرای  صددرصدی این طرح به منظور جایگزینی پول فراهم شده‌ است.
وی ادامه داد: تا وقتی که به طور کامل کرایه با من کارت پرداخت نشود نمی‌توان از داده‌ها و اطلاعات این سیستم برای برنامه‌ریزی و مدیریت امکانات بهره برد.
خجسته استفاده از من کارت و بهره‌برداری از اطلاعات آن به منظور مدیریت امکانات را به نفع مردم دانست و گفت:‌ با این اقدام می‌توان به اطلاعاتی در ارتباط با خطوطی که نیاز به اتوبوس بیشتری در ساعاتی از روز دارند، دسترسی داشت.
وی با اشاره به استفاده 80 درصدی مردم از من‌کارت اظهار داشت: زیرساخت‌‌های لازم برای پرداخت الکترونیک کرایه فراهم شده‌ است و مردم به راحتی از طریق باجه‌های دریافت کارت و مراکز فروش و شارژ می‌توانند به من‌کارت دسترسی داشته‌ باشند.
مدیر‌عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد به وجود 400 نقطه در شهر برای شارژ و خرید من کارت اشاره کرد و گفت: از این نقاط 315مکان سوپر‌مارکت‌ها و 85 نقطه هم باجه‌ها می‌باشند که پاسخگوی نیاز شهروندان در این زمینه است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول