اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

آمادگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات اشتغال

خبرگزاری فارس: دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک‌های عامل در این استان برای پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی آماده بوده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

آمادگی بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد برای پرداخت تسهیلات اشتغال
سعید منصوریان طبایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه اعطای تسهیلات به متقاضیان نشان دهنده فعالیت بانک‌های استان و تعامل آن‌ها با دستگاه‌های ذیربط در زمینه سرمایه‌گذاری و اشتغال است، افزود: با توجه به مطرح شدن موضوع اشتغال در جلسه شورای اشتغال استان همزمان با دور چهارم سفر هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیران بانک‌های این استان برای مشارکت در ایجاد اشتغال آمادگی کامل خود را اعلام کردند.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که بانک‌های عامل استان در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه خود اشتغالی و مشاغل خانگی به متقاضیان هیچ گونه مشکلی ندارند، ابراز داشت: طبق ضوابط و دستورالعمل بانک‌ها و تاکید دولت بر ایجاد بنگاه‌های زودبازده و ایجاد اشتغال، تسهیلات در جهت اتمام طرح‌های نیمه تمام بنگاه‌های کوچک زود بازده پرداخت می‌شود.
منصوری با بیان این‌که بانک سپه در بحث تسهیلات بنگاه‌های کوچک زودبازده تمام اعتبار تخصیص داده شده را پرداخت کرده است گفت: از دیگر فعالیت‌های بانک سپه استان کهگیلویه و بویراحمد پرداخت 50 میلیارد ریال به کشاورزان خسارت دیده در بحث تسهیلات خشکسالی در سال 89 بوده است.
مدیر بانک سپه کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: تمام شعبات بانک سپه در این استان برای پرداخت وام قرض‌الحسنه خود اشتغالی، مشاغل خانگی، قرض‌الحسنه ازدواج و مسکن فرسوده شهری و روستایی برای خدمت رسانی به مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد آمادگی کامل دارد.
وی با بیان این‌که استان کهگیلویه و بویراحمد برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال نیاز به منابع مالی دارد، بیان داشت: تامین این منابع به صورت منابع بانکی و سرمایه‌گذاری در استان است که با توجه به عدم استقبال سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری در استان، ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری در کهگیلویه و بویراحمد از طریق منابع بانک‌ها و وجوه اداره شده دولت و یا از طریق نهادها صورت می‌گیرد.
منصوریان طبایی مطالبات بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم را حدود 2 هزار و 169میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: این مقدار اعتبار حدود 30 درصد از کل منابع بانک‌های استان را شامل می‌شود که در صورت پرداخت می‌توان از محل وصول این منابع در توسعه و اشتغال استان بهره گرفت و به دلیل عدم همکاری وام گیرندگان جهت بازپرداخت بدهی‌های خود به بانک‌ها قسمتی از منابع بانک‌ها بدون استفاده و راکد مانده است.
مدیر بانک سپه و دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: منابع کل بانک‌های این استان در پایان آذرماه سال جاری 7 هزار و 416 میلیارد ریال و تسهیلات پرداختی بانک‌های استان به متقاضیان در این مدت زمان 18 هزار و 278 میلیارد ریال بوده که حدود 250 درصد از کل منابع بانک‌های استانی است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول