اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قدس گیلان:

گیلان 700 هزار بسیجی دارد

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: گیلان 700 هزار نفر بسیجی دارد و با این نیرو می‌توان کارهای نشدنی را انجام داد.

گیلان 700 هزار بسیجی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هامون محمدی ظهر امروز در جلسه شورای عالی بسیج کارگری گیلان فعالیت بسیج در حوزه‌های مختلف را گسترده خواند و اظهار داشت: تولید علم و ثروت بسیجی از نکته‌هایی است که مقام معظم رهبری برای بسیج تبیین کردند.
وی مقابله با انحراف‌ها را از رویکردهای بسیج عنوان کرد و افزود: مقام معظم رهبری فرمودند اگر قانونی در کشور با حرکت بسیج در تعارض است آن قانون باید اصلاح شود.
محمدی با اشاره به اینکه بسیج از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون مسیرهای پر خطر را به درستی طی کرده است، تصریح کرد: بسیج در فتنه سال 88 به خوبی وارد صحنه شد.
فرمانده سپاه قدس گیلان فعالیت‌های نهضت سوادآموزی و محرومیت‌زدایی را از کارکردهای بسیج استان برشمرد و خاطر نشان کرد: سال گذشته بسیج دانشجویی در محرومیت‌زدایی از مناطق مختلف گیلان فعالیت‌های ارزشمندی انجام داده است.
وی به اعزام 72 گروه بسیج دانشجویی به مناطق مختلف گیلان اشاره کرد و بیان داشت: بسیج در تمام عرصه‌ها می‌تواند وارد شود.
محمدی بیکاری را از مشکلات گیلان معرفی کرد و ابراز داشت: بسیج با نگاه جهادی می‌تواند وارد عرصه کار شود.
فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه تعریف درستی باید از شغل دائمی داشته باشیم، یادآور شد: بیمه تامین اجتماعی در جامعه کاملا گسترده نشده است.
وی خواستار اتصال واحدهای تولیدی به مراکز علمی شد و اذعان داشت: بسیج با قابلیت‌هایی که دارد، می‌تواند تلاش‌های گسترده‌ای انجام دهد.
محمدی حفظ دستاوردهای نظام اسلامی را از وظایف بسیج و سپاه دانست و تصریح کرد: گیلان 700 هزار بسیجی دارد و با این نیرو می‌توان کارهای نشدنی را انجام داد.
وی، با بیان اینکه سهمی از اشتغال استان باید توسط اداره‌ها و کارخانه‌ها به بسیج اختصاص یابد، افزود: نیروهای بسیجی می‌توانند در کنترل بحران‌ها به مدیران کمک کنند.
این مسئول، به کشف منابع نفت و گاز در دریای خزر اشاره کرد و اظهار داشت: استفاده از این منابع نیازمند برنامه‌ریزی است و برای آن می‌توان از نیروهای بومی بهره برد.
وی، با اشاره به اینکه دولت به صورت جدی در استفاده از منابع نفت و گاز دریای خزر ورود کرده است، خاطر نشان کرد: دولت می‌خواهد از این منابع به نحو مطلوب استفاده کند.
محمدی، بر ضرورت بحث نوآوری و ابتکار توسط نیروها تاکید کرد و اذعان داشت: از نیروهای بسیجی می‌توان در بخش‌های مختلف استفاده کرد.
انتهای پیام/خ۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول