اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد

ترویج تفکر بسیجی در همه عرصه‎ها راه‎گشاست

خبرگزاری فارس: ترویج تفکر بسیجی راه‌گشا و حلال مشکلات جامعه در همه عرصه‎هاست.

ترویج تفکر بسیجی در همه عرصه‎ها راه‎گشاست
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مهران مرادی بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) شهرکرد به ماموریت‎های محوله به بسیج در این مقطع از تاریخ نظام اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: جذب، آموزش و سازماندهی به همراه تربیت و تعالی نوجوانان و جوانان عاشورایی و ولایی از ماموریت‌های ذاتی بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
وی به تغییر رویکرد مقابله استکبار جهانی با انقلاب اسلامی از جنگ سخت به جنگ نرم و نیمه نرم اشاره کرد و گفت: تلاش در راستای تجهیز بسیجیان به سلاح بصیرت و معنویت از اولویت‎های سازمانی این نهاد مردمی و انقلابی به شمار می‎رود. 
مرادی اضافه کرد: مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ سایبری دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، عرصه جدیدی از مجاهدت رزمندگان بسیجی بعد از سال‎های دفاع مقدس است. 
وی در ادامه به اهمیت بسیج و فلسفه شکل‎گیری آن اشاره کرد و گفت: شجره طیبه بسیج مردمی بر اساس آینده‎نگری و اندیشه والای حضرت امام خمینی (ره) به عنوان پشتوانه قوی نظام شکل گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد افزود: راهگشا و حلال مشکلات جامعه در همه عرصه‎ها، ترویج تفکر بسیجی است.
وی اضافه کرد: ایثارگری و از خودگذشتگی بسیجیان در صحنه‎های مختلف انقلاب اسلامی به عنوان الگو و سرمشق نسل‏های آینده در تاریخ ماندگار می‎شود. 
مرادی فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد اضافه کرد: نقش بسیجیان در خنثی‎سازی توطئه‎های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تحت مدیریت و اوامر ولایت امر برجسته و ممتاز است.
در پایان این مراسم که با حضور جمع کثیری از معتمدان محل، فرماندهان پایگاه‎های بسیج تابعه این حوزه و مسئولان ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی، برگزار شد از زحمات سرگرد پاسدار جمال ریاحی فرمانده سابق حوزه مقاومت حضرت رسول(ص) شهرکرد تقدیر و سروان پاسدار حسن بهرامی به عنوان فرمانده جدید این حوزه معرفی شد. 
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول