اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

فرهنگ بسیجی به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امروز فرهنگ بسیجی به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده و ملت‌ها راه رهایی خود از یوغ استکبار را در حرکت بسیجی‌وار می‌دانند.

فرهنگ بسیجی به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار داشت: امام (ره) با فرمان تشکل بسیج در سال 58 بذری را در دل امت‌های اسلامی کاشت که امروز درخت بارور این اندیشه پاک جهان را تغذیه می‌کند.
وی با بیان اینکه اندیشه و تفکر بسیجی نجات‌دهنده بسیاری از حرکت‌هاست خاطرنشان کرد: زیستن با این تفکر و مبارزه عملی در مقابل دشمنان دین و اسلام با این اندیشه بیداری اسلامی را در جهان ثبات بخشید.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: فعالیت‌های فرهنگی از اولویت‌های اولیه دانشگاه محقق اردبیلی است.
گنجی ادامه داد: در دانشگاهی که اسم دانشمند علوم دینی را با خود همراه دارد باید فعالیت‌های فرهنگی اسلامی آن بیش از سایر دانشگاه‌ها باشد و بر این اساس تفکیک مدیریت فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی در ساختار دانشگاه در راستای تقویت مدیریت فرهنگی دانشگاه است.
وی اظهار داشت: انقلاب ما یک انقلاب فرهنگی ـ سیاسی است نه اقتصادی، بنابراین تمامی فعالیت‌ها باید از صافی فرهنگ اسلامی انقلابی عبور داده شده و بعد اجرایی شود.
این مسئول تصریح کرد: کاری که باید مدیریت فرهنگی دانشگاه انجام دهد انتقال فرهنگ انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن به نسل امروز و جوان ایرانی است.
گنجی خاطرنشان کرد: کارهایی در این باب انجام گرفته ولی بایستی تلاش‌مان در این خصوص دو چندان شود تا کسری‌ها و کاستی‌های گذشته جبران شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه از اصغری مدیر فرهنگی قبلی دانشگاه تقدیر و مولایی به عنوان مدیر فرهنگی جدید دانشگاه محقق اردبیلی منصوب شد.
انتهای پیام/صا30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول