اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان خبر داد

وصول 87 مقاله در همایش زینب‌پژوهان کردستان

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان از ارسال 87 مقاله به همایش زینب‌پژوهان در این استان خبر داد.

وصول 87 مقاله در همایش زینب‌پژوهان کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج ناهید منصوری ظهر امروز در همایش زینب‌پژوهان که در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و اظهار داشت: به منظور تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر واکاوی شخصیت والای حضرت زینب(س) در همه ابعاد و شناسایی، معرفی و ارائه الگوی مناسب به جویندگان معرفت اهل بیت(ع) به ویژه نسل جوان این همایش برگزار شده است.
وی با بیان اینکه فراخوان شرکت در این همایش از آذرماه امسال اعلام شد، تصریح کرد: 87 مقاله به دبیرخانه این همایش در سنندج ارسال و پس از بررسی توسط هیئت داوران 10 مقاله برگزیده شد.
وی موضوعات مقالات را در رابطه با نقش حضرت زینب(س) در احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و شخصیت علمی حضرت زینب(س) از دیدگاه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ذکر کرد.
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه خاطر نشان کرد: زینب پیام‌رسان عاشورا و حضرت زینب الگوی زن مسلمان از دیگر موضوعات و محورهای این همایش است.
منصوری افزود: این همایش با الگوگیری از شیوه، رفتار و منش حضرت زینب(س)، شناسایی و ایجاد انگیزه برای فعالان پژوهشی در سیره حضرت زینب(س) برگزار شده است.
وی استقبال از شرکت در این همایش را رضایت‌بخش عنوان کرد و گفت: بیشترین مقالات ارسال شده به این همایش از شهرستان‌های سنندج، سقز، بیجار و قروه بوده است.
در ادامه این مراسم از 10 مقاله برگزیده 4 مقاله توسط خانم‌ها پروین میرزایی از شهرستان سقز، لیلا حیدری از سنندج، زهرا معتقدی از قروه و زهرا بهرام‌نژاد از بیجار قرائت شد.
در پایان نیز به برگزیدگان جوایز و لوح یادبودی اهدا شد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول