اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

28 دی در دانشگاه گیلان

همایش ملی پدافند غیر عامل حوضه آبی دریای خزر برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی دانشگاه گیلان از برگزاری همایش ملی پدافند غیرعامل حوضه آبی دریای خزر در این دانشگاه خبر داد.

همایش ملی پدافند غیر عامل حوضه آبی دریای خزر برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت به نقل از روابط عمومی دانشگاه گیلان، اسماعیل خالقی اظهار داشت: همایش مذکور در روز 28 دی جاری با همکاری پژوهشکده حوضه آبی دریای خزر دانشگاه گیلان و کمیته پدافند غیر عامل این دانشگاه در تالار حکمت برگزار می‌شود.
مدیر روابط عمومی دانشگاه گیلان ادامه داد: فراهم کردن فرصتی برای بحث و تبادل‌نظر، همفکری و هم‌افزایی بین صاحبنظران و اندیشمندان علم پدافند غیر عامل و ارائه راهکارهای علمی و عملی مناسب برای بهبود وضعیت پدافند غیر عامل در زمینه‌های مختلف از اهداف برگزاری این همایش یک روزه است.
وی، محورهای این همایش را در زمینه‌های، ساخت و ساز‌های ساحلی، شناورها، نیازمندی‌های ساحلی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و حقوقی، امنیتی و دفاعی، محیط زیست و جغرافیای طبیعی، حمل و نقل جنگ سایبری، کشاورزی و تهدیدات بیولوژیکی عنوان کرد.
به گفته خالقی، 100 مقاله از اساتید، دانشجویان، محققان و اندیشمندان به دبیرخانه همایش مذکور ارسال شده که پس از داوری 12 مقاله به صورت ارائه شفاهی و 32 مقاله نیز به صورت پوستر پذیرفته شده است.
وی، زمان برگزاری همایش را 8.5 صبح تاریخ مذکور در تالار حکمت دانشگاه گیلان اعلام کرد.
انتهای پیام/خ۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول