اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی:

پدافند غیرعامل راه مطمئن نگهداری دستاوردهاست

خبرگزاری فارس: سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: پدافند غیرعامل راهی مطمئن برای نگهداری دستاوردهای صنعتی کشور است.

پدافند غیرعامل راه مطمئن نگهداری دستاوردهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه امیر شهسوار پیش از ظهر امروز در نخستین همایش شمال غرب کشور در زمینه پدافند غیرعامل در بخش صنعت که به همت شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در سالن آمفی‌تئاتر اتاق بازرگانی ارومیه تشکیل شد، اظهار داشت: همایش پدافند غیرعامل در بخش صنعت که امروز برگزار شد سرآغاز حرکت عمومی و تخصصی در حوزه پدافند غیرعامل در کشور است.
وی با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری در این زمینه، تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز در زمینه پدافند غیرعامل تأکید دارند و در این زمینه با حساسیت موضوع را در حال پیگیری هستند.
این مسئول با بیان اینکه پدافند غیرعامل در ایران مغفول مانده است، افزود: نیاز است تا کار بیشتری در این زمینه انجام شود.
شهسوار خاطر نشان کرد: واحدهای تولیدی نیز در این زمینه گام‌های مؤثرتری بردارند تا در مرحله عمل، پدافند غیرعامل را بتوانیم پیاده کنیم.
وی با اشاره به دستاوردهای کشور در بخش صنعت، گفت: ایران اسلامی در بخش صنعت دستاوردهای بی‌شماری دارد که در این زمینه فکرهای بارور صنعتگران را در کشور مشاهده می‌کنیم و بر این اساس پدافند غیرعامل راه امن برای نگهداری از این دستاوردها می‌تواند محسوب شود.
این مسئول در ادامه با بیان اینکه نیاز است تا در سطح کشور مطالعات بیشتری در زمینه پدافند غیرعامل انجام گیرد، اظهار داشت: باید در این زمینه آیتم‌های متعددی مورد بحث و بررسی قرار گیرند و در این راستا از اندیشمندان این حوزه بهره لازم را ببریم.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به سالروز به شهادت رسیدن سردار کاظمی و قربانی شدن هموطنان در سقوط هواپیمای بوئینگ 727 در سال گذشته، تصریح کرد: علاوه بر این امروز سالگرد قیام مردم قم است که این قیام سرآغاز پیروزی انقلاب بود و سبب بیداری انقلاب اسلامی در تمام جهان شد.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول