اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوگواره 72 راوی پیش به سوی جهانی شدن

راوی آسمان 5 دوست‌دار حسینی را راهی کربلا کرد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه سوگواره ملی 72 راوی آسمان که روز به روز بر حرارت آن افزوده می‌شود در روز نخست پنج شهروند بیرجندی که به عشق امام حسین(ع) تا ساعت‌ها تعزیه تماشا می‌کردند را راهی کربلا کرد.

راوی آسمان 5 دوست‌دار حسینی را راهی کربلا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، صبح امروز پس از اجرای گروه تعزیه سبزوار در نمایشگاه ملی سوگواره 72 راوی آسمان در محل نمایشگاه بین‌المللی بیرجند که اشک‌ها را جاری کرده بود حوزه هنری خراسان جنوبی دست به اقدام زیبایی زد و از بین کسانی که برای سوگواره ملی 72 راوی آسمان حاضر بودند با قید قرعه پنج نفر را راهی کربلا کرد.
مدیر حوزه هنری خراسان جنوبی در این مراسم از حضور بالای مردم قدردانی کرد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم روزهای آینده حضور مردم سه برابر شود.
مهدی حبیبی افزود: در روز نخست مردم درخواست تمدید نمایشگاه ملی سوگواره 72 راوی آسمان را کردند که در صورت حضور گرم مردم در روزهای آینده زمان آن تمدید می‌شود.
وی با بیان اینکه بهترین گروه‌های موسیقی و نمایش تعزیه در این نمایشگاه آمده‌اند، تاکید کرد: اگر شعرای امروزی ما همانند پیشینیانی همچون "محتشم" در عرصه تعزیه نیز کنجکاو و همذات پنداری می‌کردند امروز ما در نسخه‌نویسی ضعیف نبودیم و بر تجدید نسخ همت می‌گماردیم.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول