اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور بخش فیلم سوگواره 72 راوی:

سوگواره 72 راوی آسمان سبب بالندگی هنرمندان می‌شود

خبرگزاری فارس: داور بخش فیلم سوگواره 72 راوی آسمان گفت: برگزاری سوگواره ملی 72 راوی آسمان سبب رشد و بالندگی هنرمندان خراسان‌جنوبی می‌شود.

سوگواره 72 راوی آسمان سبب بالندگی هنرمندان می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مهرداد اسکویی صبح امروز در جمع متولیان برگزاری سوگواره 72 راوی آسمان اظهار داشت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای تربیت هنرمند حرفه‌ای در خراسان‌جنوبی ضروری است.
وی با بیان اینکه ساختار و نگاه به موضوع عاشورا در آثار رسیده به سوگواره متفاوت بود، گفت: در آثار رسیده به بخش داوری فیلم‌های مستند در مقایسه با بخش داستانی از وضعیت بهتری برخوردار بود هرچند انتظار بیشتری از بخش فیلم داستانی داشتیم.
داور بخش فیلم سوگواره 72 راوی آسمان تصریح کرد: هر چه تعداد جشنواره‌های تخصصی با این سبک بیشتر باشد سبب ایجاد فضایی برای فیلم‌سازان و عکاسان می‌شود تا با تمرکز بیشتر و با نگاهی جستجوگرانه به مضامینی از جنس عاشورا توجه کرده و در نتیجه آن، آثار هنری متفاوتی در سال‌های آتی ارائه کنند.
اسکویی با اشاره به اینکه برگزاری سوگواره در خراسان‌جنوبی سبب رشد و بالندگی هنرمندان این استان می‌شود، خاطرنشان کرد: با نگاه به پیشینه تاریخی خراسان‌جنوبی می‌توان برگزاری سوگواره را اتفاق خوشایندی دانست که سبب می‌شود هنرمندان این استان با سایر هنرمندان کشور تعامل برقرار کنند.
وی ادامه داد: در استان‌هایی مانند خراسان‌جنوبی که امکانات و استعدادهای بالقوه وجود دارد باید شرایط برگزاری کارگاه‌ها و فضاهای آموزشی قوت بیشتری بگیرد و از هنرمندان برجسته کشور در هنرهای مختلف استفاده شود تا در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد هنرمندان حرفه‌ای در این استان باشیم.
داور بخش فیلم سوگواره 72 راوی آسمان خاطرنشان کرد: ایجاد فضاهای آموزشی در عرصه فیلم‌سازی و عکاسی نویدبخش ظهور فیلم‌سازان برجسته‌ای در سال‌های آینده خواهد بود که تمام نیازهای تلویزیونی و فیلم‌سازی این استان را برآورده می‌کند.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول