اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون استاندار خراسان‌جنوبی

نمایشگاه عکس و پوستر سوگواره 72 راوی آسمان گشایش یافت

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی و جمعی از مسئولان استانی نمایشگاه آثار منتخب عکس و پوستر سوگواره 72 راوی آسمان در محل نگارخانه بهمن و نگارخانه شهر بیرجند گشایش یافت.

نمایشگاه عکس و پوستر سوگواره 72 راوی آسمان گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، طی مراسمی با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار خراسان‌جنوبی و جمعی از مسئولان استانی نمایشگاه آثار منتخب عکس و پوستر سوگواره 72 راوی آسمان در محل نگارخانه بهمن و نگارخانه شهر بیرجند گشایش یافت.
مدیر حوزه هنری خراسان‌جنوبی در این آیین اظهار داشت: سومین سوگواره 72 راوی آسمان که برای نخستین سال به صورت ملی برگزار شده است پذیرای بیش از 6 هزار قطعه عکس از عکاسان سراسر کشور بوده است.
مهدی حبیبی افزود: این تعداد عکس از 620 عکاس از سراسر کشور به این سوگواره ارسال شده است.
وی تصریح کرد: این آثار توسط هیئت داوران سومین سوگواره ملی 72 راوی آسمان متشکل از افشین شاهرودی، مسعود زنده‌روح‌کرمانی و رسول اولیازاده که از اساتید عکاسی ایران هستند داوری شد.
 
*انتخاب 100 عکس منتخب برای حضور در نمایشگاه
مدیر حوزه هنری خراسان‌جنوبی افزود: هیئت داوران 100 عکس را برای حضور در نمایشگاه انتخاب و معرفی کردند.
حبیبی اظهار داشت: سومین سوگواره 72 راوی آسمان به میزبانی خراسان‌جنوبی در بخش‌های عکس، پوستر، نمایش رادیویی و فیلم برگزار شده است که چهارشنبه هفته‌جاری مراسم اختتامیه این جشنواره در استان با حضور منتخبان بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.
وی از استقبال بی‌نظیر هنرمندان در بخش‌های مختلف این سوگواره خبر داد و افزود: حضور جمع کثیری از هنرمندان در این سوگواره عاشورایی بر رونق این سوگواره افزوده است.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول