اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

تبلیغ کارآمدی نظام وظیفه همه مسئولان است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: دشمن درصدد تبلیغ ناکارآمدی نظام بوده و وظیفه همه مسئولان است که کارآمدی نظام را تبلیغ کنند.

تبلیغ کارآمدی نظام وظیفه همه مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست روسای آموزش و پرورش مناطق استان بوشهر با بیان اینکه بوشهر از استان‌های پیشتاز در امر آموزش است، گفت: 550 اثر تالیف و ترجمه در موضوعات مختلف در مورد استان بوشهر موجود است که حاکی از دین‌مداری و توجه به علم و دانش در بوشهر است.
وی با اشاره به کسب رتبه عالی شورای آموزش و پرورش استان بوشهر در سطح کشور، افزود: این رتبه حاصل تلاش معلمان در اقصی نقاط استان بوشهر بوده است.
استاندار بوشهر تصریح کرد: بعد معنوی و اجرایی این افتخارات مهم بوده چرا که شورای آموزش و پرورش مهم‌ترین شورا در امر تعلیم و تربیت است و با تغییر سند تحول بنیادین ما نیز باید نگاه‌های خود را تغییر دهیم.
جهانبخش افزود: وقتی سند بنیادین می‌تواند آموزش و پرورش را به آموزش و پرورش پویا تبدیل کند که ما نیز همراه با این سند پویایی را در خود ایجاد کرده و نگاه خود به آموزش و پرورش را تغییر دهیم.
استاندار بوشهر بیان کرد: اگر آموزش و پرورش توسعه و پیشرفت متوازن پیدا کند نظام و کشور به توسعه‌یافتگی می‌رسد.
وی گفت: امروز که دشمنان در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف هستند، باید با بصیرت و هوشیاری در مقابل این توطئه‌ها مقاومت کنیم.
استاندار بوشهر اضافه کرد: امروز اوج توطئه‌ دشمن جنگ نرم و تحریم است هر چند تحریم‌ها نیز اثری نداشته است.
جهانبخش با بیان اینکه دشمن همواره ناکارآمدی نظام را تبلیغ می‌کند، اظهار داشت: دشمن در صدد تبلیغ ناکارآمدی نظام است و وظیفه همه مسئولان است که کارآمدی نظام را تبلیغ کنند.
وی تاکید کرد: ما باید بصیرانه و هوشمندانه در مقابل توطئه ناکارآمدی نظام توسط دشمنان بایستیم.
استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس گفت: باید با ترویج امید، نشاط و شادابی همراه با امانتداری و قانونمداری بستر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم ‌کنیم.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول