اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج دانشجویی واحد رشت:

احمدی‌روشن با خون خود به قداست نظام اسلامی مهر تایید زد

خبرگزاری فارس: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: احمدی‌روشن نخستین شهید دانشمند و آخرین نخبه ایران اسلامی نیست که در راه دستاوردهای ایران اسلامی بر صلاحیت، ارجحیت و قداست این نظام با خون خود مهر تایید می‌زند.

احمدی‌روشن با خون خود به قداست نظام اسلامی مهر تایید زد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با صدور بیانیه‌ای به مناسبت ترور احمدی روشن دانشمند جوان و هسته‌ای ایران اظهار داشت: از دست دادن عنصری توانمند و از نخبگان وارسته و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانی داغی سخت و گران برای تمام ملت به ویژه خانواده این شهید است.
این بیانیه می‌افزاید: ندای غرور و  افتخار به پیشرفت‌ها و بزرگ‌منشی چهره‌های برتر نظام جمهوری اسلامی ایران استکبار را اینگونه عاجز و ناتوان کرده که از روی استیصال و درماندگی روی به اینگونه اقدام‌های تروریستی و منافی کرامت و حقوق انسانی آورده است.
در ادامه بیانیه اضافه شده است: امروز اقتدار علمی و امنیتی ایران اسلامی در اوج است و این خاری در چشم دشمنان قسم‌خورده نظام و دلگرمی برای کسانی است که انقلاب امام راحل را موجب دلگرمی و الگوی عملی خود کرده است.
بسیج دانشجویی واحد رشت در بخشی دیگر از بیانیه خود ذکر کرده است: امروز ملت‌های منطقه ثابت کرده‌اند که انقلاب ایران الگوی سومی در برابر جهان دو قطبی و انعطاف‌ناپذیر شرق و غرب است و خواسته یا ناخواسته این نظام مقدس الگویی ناب و تضمین‌کننده سعادت و کرامت انسانی برای تمام مردم دنیا شده است.
در ادامه بیانیه آمده است: دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت همراه با تمام بسیجیان دانشجویان و آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی این اقدام‌های منافی کرامت و شئون اسلامی و رفتارهای ددمنشانه رژیم‌های منحوس جهان را محکوم کرده و بررسی جدی مسئله حقوق و کرامت انسانی و عدالت جهانی توسط کشورهای عدالت طلب و آزاده جهان و روشن شدن تناقض‌های آشکار عمل و قول استکبار جهانی در اینگونه مسائل و به ویژه به رسمیت شناختن حقوق صلح‌آمیز هسته‌ای ایران اسلامی را خواستارند.
در بخش دیگری از این بیانیه ذکر شده است: ما دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت اعلام می‌کنیم که اینگونه اقدام‌ها نه در حرکت به طرف فتح قله‌های پیشرفت و عدالت و نه در مشارکت سیاسی و حضور در صحنه ملت ایران تاثیر منفی نمی‌گذارد.
در پایان این بیانیه با تسلیت به پیشگاه رهبر فرزانه انقلاب و خانواده شهید احمدی روشن آمده است: به تمام بدخواهان این کشور اسلامی به ویژه آمریکا و صهیونیسم جنایتکار تذکر می‌دهیم که شهید احمدی روشن نخستین شهید دانشمند و نیز آخرین نخبه ایران اسلامی نیست که در راه دستاوردهای این نظام مقدس و در راه پیشرفت آن بر صلاحیت و ارجحیت و قداست این نظام با خون خود مهر تایید می‌زند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول