اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با نصب 12 دستگاه دوربین انجام می‎شود

کنترل و نظارت تصویری محورهای گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و ترابری استان گلستان از کنترل و نظارت تصویری محورهای استان با نصب 12 دستگاه دوربین خبر داد.

کنترل و نظارت تصویری محورهای گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی جوان‎شورابی صبح امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: این تصاویر از طریق فیبرنوری به مرکز استان متصل است و تجهیز ساختمان مرکز مدیریت راه‌ها برای کنترل ترافیک محورها که قابلیت ارتقا به دریافت دیتاهای بیشتر (اتصال دوربین) و با هشت نفر پرسنل سامانه مذکور کنترل می‌شود.

وی تصریح کرد: طول محورهای ارتباطی گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر است که در غرب از پلیس راه نوکنده و از شمال از منطقه مرزی اینچه‌برون شروع می‌شود و تا جنگل گلستان در شرق و خوش‌ییلاق ادامه دارد.

مدیر کل راه و ترابری استان گلستان با اشاره به عملیات خط‌کشی در راه‎های اصلی و فرعی استان خاطر نشان کرد: عملیات خط‌کشی در طول سال 2 هزار و 500 کیلومتر در راه‌های اصلی و فرعی به استثنای راه‌های روستایی به صورت یک، سه و شش لاین خط‌کشی انجام می‌شود.

جوان‎شورابی ابراز داشت: هزینه عملیات خط‎کشی استان بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

این مسئول با اشاره به اقدامات این اداره کل برای ایمن‌سازی راه‌ها گفت: خط‎کشی محورهای اصلی و فرعی که به صورت یک، سه و شش لاین انجام که با توجه به نوع راه میزان تردد (ترافیک محور) و سطح رویه راه در بعضی از محورها برای ایمنی ترافیک عبوری دو یا سه مرحله نیاز به خط‌کشی می‌باشد.

مدیر کل راه و ترابری استان گلستان افزود: خط‎کشی محورهای اصلی و فرعی از طریق پیمانکار و با 20 نفر پرسنل به مرحله اجرا در می‌آید.

جوان‎شورابی گفت: پاکسازی محورها و حریم آن از زباله و نخاله با 18 دستگاه نیسان و 35 نفر پرسنل انجام می‎شود.

وی همچنین تصریح کرد: نصب و جایگزینی علائم فرسوده و تخریبی با توجه به کشاورزی بودن منطقه و استفاده ادوات کشاورزی از محورها و وجود روستا و شهر در حاشیه محور تخریب و سرقت علائم بیش از حد است که با شش دستگاه خاور ایمنی و 18 نفر پرسنل مرمت و جایگزینی و نصب علائم انجام می‌شود.

مدیر کل راه و ترابری استان گلستان خاطر نشان کرد: نصب و بازسازی گاردریل در محورها از طریق پیمانکار با امکانات لازم آن (گاردریل کوب و...) با 10 نفر پرسنل در سطح راهها انجام می‌شود.

جوان‎شورابی متذکر شد: نگهداری روشنایی بیش از 120 کیلومتر منصوب در راه‎ها از طریق پیمانکار با یک دستگاه بالابر سنگین و شش نفر پرسنل انجام می‎شود.

وی در پایان اذعان داشت: نگهداری بیش از 600 دستگاه چراغ چشمک‎زن و غیره با دو دستگاه بالابر نیسان مستقر در مرکز و شرق استان و با چهار نفر پرسنل به صورت پیمانکاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول