اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با یک میلیارد ریال اعتبار

2 پروژه میادین ورودی و خروجی شهر جنگل افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار جنگل از افتتاح دو پروژه میادین ورودی و خروجی این شهر از سمت تربت حیدریه و گناباد در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

2 پروژه میادین ورودی و خروجی شهر جنگل افتتاح می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی، یدالله روحی اظهار داشت: دو میدان ورودی و خروجی شهر جنگل با اعتبار یک میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و شهرداری این شهر در ایام دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.
وی افزود: میدان ورودی شهر از سمت تربت حیدریه ـ رشتخوار با اعتباری بالغ بر 700 میلیون ریال که 50 درصد آن از محل اعتبارات استانی و 50 درصد دیگر از محل اعتبارات شهرداری تخصیص داده شده بود، تکمیل شده است.
روحی ادامه داد: فواره، حوض، فضای سبز و روشنایی بخشی از امکانات ایجاد شده در این میدان است.
شهردار جنگل هم‌چنین پیشرفت فیزیکی خروجی شهر به سمت گناباد را 100 درصد اعلام کرد و افزود: 300 میلیون ریال هزینه احداث این میدان از منابع مالی شهرداری تامین شده است.
روحی شهر جنگل را دومین تولیدکننده پنبه استان دانست و گفت: بر همین اساس در نماد داخلی این میدان نمادی از پنبه استفاده کردیم.
شهردار جنگل با اشاره به انجام آزمون استخدامی شهرداری‌های خراسان‌رضوی در ارتباط با سهمیه این شهر گفت: تقاضای چهار نفر نیروی متخصص کرده‌ایم و امیدواریم در این آزمون افرادی توانمند جذب شهرداری جنگل شوند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول