اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر

150 برنامه فرهنگی در نیشابور اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر بیش از 150 برنامه فرهنگی و هنری در سطح نیشابور اجرا می‌شود.

150 برنامه فرهنگی در نیشابور اجرا می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور، سیداحمد قلندری اظهار داشت: از آنجا که انقلاب شکوهمند اسلامی دارای ماهیت فرهنگی است و امروز بر طبق فرامین مقام معظم رهبری باید کارهای فرهنگی در سطح جامعه بیش از پیش گسترش یابد و ایام دهه مبارک فجر که یادآور خاطرات و حماسه‌سازی مردم ایران در مقابل رژیم ضدفرهنگی و دژخیم پهلوی است، بهترین فرصت برای آشنایی نسل سوم انقلاب با اهداف عالیه فرهنگی این نظام مقدس است.
وی افزود: ما نیز در ستاد دهه فجر تصمیم به برگزاری مراسم فرهنگی هنری با انسجام بیشتر در سطح شهرستان گرفته‌ایم.
مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر شهرستان نیشابور گفت: امسال با برنامه‌ریزی صورت گرفته بیش از 150 برنامه فرهنگی هنری توسط ادارات، نهادها و مجامع مختلف فرهنگی و هنری در سطح شهرستان به اجرا در می‌آید.
قلندری خاطر نشان کرد: در این مدت از 12 تا 22 بهمن برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری شامل همایش نهضت روشنگری و بررسی اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)، همایش زن و انقلاب اسلامی(تحکیم بنیاد خانواده)، همایش پیشکسوتان انقلاب اسلامی، برگزاری محافل انس با قرآن کریم، اعزام مبلغان و روحانیون به روستا‌ها و مساجد، جشنواره شعر فجر، جشنواره ادبیات داستانی، موسیقی مقامی، جنگ‌های شادی، شب شعر، نمایش فیلم، مسابقات( قرآن، کتاب‌خوانی، نقاشی)، تئاتر، نمایشگاه‌های هنری، کاروان فرهنگی هنری فجر و ... در سطح شهر و بخش‌های نیشابور انجام می‌شود.
مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد دهه فجر شهرستان نیشابور عنوان داشت: کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی و کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر متشکل از ادارات و نهادهای فرهنگی و مراکز آموزشی و دانشگاهی است که سعی می‌کنیم برای تمام اقشار جامعه متناسب با نیاز فرهنگی ایشان برنامه‌ریزی نماییم.
وی افزود: در تمام بخش‌ها و شهرهای تابعه شهرستان کمیته‌های فرهنگی هنری تشکیل که برنامه‌های خویش را بر این اساس طراحی و به اجرا در خواهند آورد و با عنایت به تقارن هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر اعظم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با دهه مبارک فجر هیئت و مجامع مذهبی و امام‌زادگان و بقاع متبرکه سطح شهرستان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی برگزار می‌کنند.
انتهای پیام/م30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول