اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام مبارک دهه فجر و هفته وحدت

اماکن تفریحی ادارات کردستان در اختیار مردم قرار می‌گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: اماکن فرهنگی و تفریحی ادارات کردستان برای اجرای برنامه‌های مولودی‌خوانی و جشن‌های مذهبی در ایام مبارک دهه فجر و هفته وحدت در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

اماکن تفریحی ادارات کردستان در اختیار مردم قرار می‌گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج قباد میمنت‌آبادی دوشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سنندج، اظهار داشت: همزمانی دهه فجر امسال با ایام مبارک ماه ربیع الاول و هفته وحدت فرصتی مغتنم را برای تبیین هرچه بیشتر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و معرفی ریشه‌های فرهنگی و اعتقادی آن فراهم کرده‌ است.
وی افزود: در همین راستا کمیته طرح‌های شورای فرهنگ عمومی استان با برگزاری دو جلسه تخصصی طرح‌هایی را برای هرچه بهتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در ایام مبارک دهه فجر و هفته وحدت مصوب کرده است.
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار داشت: بر همین اساس مقرر شده است که اماکن فرهنگی و تفریحی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و هفته وحدت در اختیار عموم مردم استان قرار گیرد تا برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه این ایام در این اماکن برگزار شود.
میمنت‌آبادی همچنین از برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگی و علمی پیرامون انقلاب اسلامی و شخصیت امام خمینی(ره) با حضور اساتید برجسته حوزه و دانشگاه در همه شهرستان‌های استان خبر داد.
وی تصریح کرد: مقرر شده است که با همکاری شهرداری سنندج در سه نقطه این شهر ایستگاه‌های بلوتوث انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی برپا شود و علاوه بر این طرح فراگیر در همه مدارس استان نیز با همکاری آموزش و پرورش مسابقه بزرگ تفسیر سوره فجر برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان از توزیع فیلم‌های مرتبط با انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی و برگزاری مسابقه بزرگ وبلاگ‌نویسی با مضامین انقلاب اسلامی و وحدت بین مذاهب اسلامی در این ایام خبر داد و افزود: با همکاری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان در مرکز استان 10 ایستگاه مطالعه کتاب و در هر یک از شهرستان‌های استان نیز 3 ایستگاه مطالعه کتاب راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول