اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ خبر داد

7 برابر شدن اعتبارات آبفای روستای ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: فرماندار ساوجبلاغ گفت: اعتبارات عمرانی شهرستان ساوجبلاغ در بخش آب‌رسانی روستایی در سال 90، نزدیک به هفت برابر شده است.

7 برابر شدن اعتبارات آبفای روستای ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ به نقل از روابط عمومی فرمانداری ساوجبلاغ علی حدادی اظهار داشت: اعتبارات عمرانی این شهرستان امسال به 7 میلیارد و 180 میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: 43 طرح آب‌رسانی روستایی با استفاده از این اعتبار که در مقایسه با سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است، با جدیت پیگیری می‌شود.

این مسئول گفت: بازسازی شبکه‌های فرسوده با هدف حفظ منابع و صرفه‌جویی در مصرف آب باید در اولویت باشد.

وی افزود: دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی با بررسی نیاز روستا در بخش آب، لیستی از نیازهای خود در این بخش را به ادارات آب و فاضلاب روستایی ارسال کنند.

حدادی با بیان اینکه ساوجبلاغ 130 روستا دارد، گفت: ریالی از این اعتبار نباید به سبب کم‌کاری و ضعف در پیشرفت طرح‌ها برگشت شود.

وی افزود: امسال در بخش راه‌سازی و عمران روستایی اعتبارات قابل توجهی به این شهرستان 280 هزار نفری اختصاص یافته است.

حدادی گفت: سهم ساوجبلاغ از اعتبارات عمرانی، مواد 180 و 10، ملی و سایر فصل‌ها به 91 میلیارد و 200 میلیون تومان رسیده است.

وی افزود: 205 طرح عمرانی- خدماتی، طرح‌هایی هستند که با استفاده از این اعتبار برای خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان و رفع کمبودها و نیازهای این منطقه برای ساوجبلاغ تعریف شده و پیگیری می‌شود.

این مسئول گفت: دستگاه‌های اجرایی در اعلام گزارش پیشرفت فیزیکی طرح‌های خود به معاونت عمرانی فرمانداری اهتمام لازم را به کار برند.

حدادی افزود: این گزارش باید حاوی جزئیات لازم و در بازه‌های زمانی معین و منظم تحویل داده شود تا به عنوان مرجعی برای بررسی هزینه‌کرد اعتبارات مورد استفاده قرار گیرد.

وی گفت: خدمت‌رسانی شایسته به مردم مسئولیت خطیر همه دستگاه‌های اجرایی است و این مهم با تلاش مضاعف، پیگیری‌های دلسوزانه و جذب به موقع اعتبارات محقق می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول