اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس:

توسعه مفاهیم قرآنی راهبرد مهم رسانه ملی است

خبرگزاری فارس: مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: توسعه مفاهیم قرآنی در جامعه به عنوان یک راهبرد مهم در صدا و سیما دنبال می‌شود.

توسعه مفاهیم قرآنی راهبرد مهم رسانه ملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، وحید کمالی عصر امروز در نشستی پیرامون آثار برگزاری نهمین نمایشگاه قرآن کریم در هرمزگان با بیان اینکه برگزاری این گونه نمایشگاه نیازهای معنوی مردم استان را تامین می‌کند، اظهار داشت: قرآن دریایی است بی پایان که همگان را سیراب می‌سازد و صدا و سیما به عنوان پر مخاطب‌ترین رسانه کشور نقش به سزایی در گسترش فرهنگ قرآنی دارد.
وی با بیان اینکه توسعه مفاهیم قرآنی در جامعه به عنوان یک راهبرد مهم در صدا و سیما دنبال می‌شود، افزود: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در این ایام برنامه‌های قرآنی متعددی را در دست پخش دارد.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در این راستا یادآور شد: برنامه‌ریزی جدی و مناسبی در حوزه قرآنی در بخش‌های مختلف صدا و سیما صورت گرفته و علاوه بر پخش قرآن از حضور روحانیون و اساتید دینی نیز در برنامه‌های مختلف استفاده می‌شود.
کمالی با اشاره به برگزاری نمایشگاه قرآن در هرمزگان، ادامه داد: این نمایشگاه ظرفیت مناسبی برای معرفی هر چه بیشتر ناشران قرآنی و فعالیت‌های قرانی فراهم آورد.
این مسئول بیان داشت: این نمایشگاه نقش به سزایی در آشنا کردن خانواده‌ها با قرآن و مفاهیم اسلامی و دینی دارد و از سوی دیگر نیازهای قرآنی و معنوی عموم مردم را تامین می‌کند.
وی تنوع محصولات عرضه شده در نمایشگاه را قابل توجه دانست و افزود: محصولات متنوع و مختلف و جدیدی بالاخص در حوزه اقلام نرم افزاری قرآنی در نمایشگاه ارائه شده و بخش کودک و نوجوان نیز از تنوع بسیار خوبی برخوردار بود.
مدیر کل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس ادامه داد: صدا و سیما نیز به سهم خود سعی کرده به بهترین نحو بخش‌های مختلف نهمین نمایشگاه قرآن کریم هرمزگان اطلاع رسانی شود و از سوی دیگر نیز نظرات و پیشنهادات مردمی نیز در خلال برنامه‌های مختلف صدا و سیما اطلاع رسانی می‌شود.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول