اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد کهگیلویه خبر داد

ارسال 750 اثر به دبیرخانه سوگواره شعر عاشواریی کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: با اطلاع رسانی خوبی که صورت گرفت، 750 اثر از طریق ایمیل، پست و فکس به دبیرخانه سوگواره عاشورایی کهگیلویه ارسال شد.

ارسال 750 اثر به دبیرخانه سوگواره شعر عاشواریی کهگیلویه
آزاد خردمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: اختتامیه سوگواره منطقه‌ای شعر عاشورایی مشک تشنه کهگیلویه روز پنج‌شنبه 29 دی‌ماه جاری با حضور برگزیدگان در سالن مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی دهدشت برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه این سوگواره 90 شهرستان و شش استان را در برگرفته، گفت: با اطلاع‌رسانی خوبی که صورت گرفت 750 اثر از استان‌های فارس، بوشهر، خوزستان، لرستان، چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد از طریق ایمیل، پست و فکس به دبیرخانه سوگواره ارسال گردید.
خردمند خاطرنشان کرد: پنج داور مطرح هم استانی که دارای رتبه‌های برتر کشوری در حوزه شعر بوده کار قضاوت آثار را به عهده داشتند که در نهایت پس از جمع‌بندی آراء در مدت پنج روز 20 اثر برگزیده انتخاب شدند که از این تعداد پنج اثر متعلق به شاعران هم استانی بود.
وی با اشاره به استقبال خوب شاعران از این سوگواره ابراز داشت: 270 شاعر آثار خود را در این سوگواره ارائه دادند و استقبال به حدی بود که حتی بعد از پایان مهلت فراخوان حدود 300 اثر به دبیرخانه ارسال شد.
این مسئول فرهنگی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: از چهارشنبه همین هفته میزبان شاعران و مهمانان خود هستیم و پنجشنبه صبح نیز کارگاه شعر با حضور شاعران، داوران و علاقه‌مندان برگزار خواهد شد.
وی اضافه کرد: مراسم اختتامیه پنجشنبه 29 دی‌ماه ساعت دو با حضور مهمانان کشوری و استانی به طور رسمی برگزار خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه کار فرهنگی را حساس و دارای ریزه کاری‌های فراوان دانست و گفت: در طول دو ماه گذشته همکاران با شور و شعف خاصی تلاش زیادی برای آماده‌سازی فضا و برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر برنامه از خود نشان دادند.
خردمند گفت: با توجه به اینکه سوگواره به اسم سالار شهیدان بود و به برکت نام ایشان برنامه‌ها به خوبی پیش رفت و مشکلی در راه برگزاری این مراسم پیش نیامد، به حتم مراسم اختتامیه نیز به خوبی و باشکوه برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول