اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی پلدختر:

60مبلغ به مناطق مختلف پلدختر اعزام شدند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی پلدختر از اعزام 60مبلغ به مناسبت اربعین حسینی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

60مبلغ به مناطق مختلف پلدختر اعزام شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر ،حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی در حاشیه مراسم اربعین حسینی در جمع فعالان خبری شهرستان پلدختر از اعزام 60 مبلغ به مناسبت اربعین حسینی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این مبلغان به منظور ترویج و تبلیغ مبانی اسلامی، تبیین فلسفه و معارف عاشورا و برقراری ارتباط چهره به چهره با آحاد جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شده‌اند.
وی گفت: به علت تقارن دهه آخر صفر و اربعین حسینی مبلغان اعزامی با حضور یافتن در مساجد روستاها و در جمع مردم این مناطق، علاوه بر تبیین قیام عاشورا باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را بازگو کنند و در راستای بهبود سطح دانش دینی اقشار مختلف مردم و ارتقای سطح آگاهی‌ آنها گام برمی‌دارند.
رئیس تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: این مبلغان پاسخگوی سئوالات،‌ شبهات، ابهامات و نیازهای مذهبی مردم هستند و این قبیل برنامه‌ها در رشد فکری و معنوی مردم به ویژه جوانان تأثیر زیادی بر جای می‌گذارد.
غلامی با بیان اینکه مبلغان از شب اربعین تا پایان ماه صفر در محل تبلیغ حضور دارند و فعالیت‌های تبلیغی انجام می‌دهند، اظهار داشت: فضای امروز با فضای دیروز و گذشته بسیار متفاوت است، نیازهای جوانان و اقشار مختلف مردم، نسبت به مسائل عقیدتی و مذهبی، متنوع و گوناگون شده است.
وی یادآورشد: دشمن با تهاجم فرهنگی در اقصی نقاط کشور و در بین خانواده‌ها و اقوام مختلف به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه است.
رئیس تبلیغات اسلامی پلدختر با بیان اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، رهبران و الگوهای ما هستند، خاطرنشان کرد: باید نگاه کنیم که امام راحل و رهبر معظم انقلاب چگونه بین اقوام مختلف وحدت ایجاد کردند و همه را به هم گره زدند و صمیمیت در نقاط مختلف کشور ایجاد کردند، ‌یکی از شئون پیامبر(ص) مبلغ بودن است، پس باید همان‌گونه که پیامبر(ص) مردم را با محبت جذب می‌کرد ما نیز به آن حضرت به‌عنوان الگوی تمام عیار خود در امر تبلیغ تاسی کنیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی پلدختر گفت: ماهنامه پیام محراب حاوی مطالب ارزشمندی است، که هر ماه جهت رشد و تغذیه فکری مبلغان و ائمه جماعات مساجد، به صورت ماهانه در این شهرستان توزیع می‌شود.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول