اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به ابلاغ بودجه انجام می‌شود

اجرای طرح رحمت در مناطق روستایی استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان با اشاره به ابلاغ بودجه از سوی مرکز امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری گفت: طرح رحمت در استان زنجان با محوریت مناطق کم‌تر برخوردار و روستایی عملیاتی می‌شود.

اجرای طرح رحمت در مناطق روستایی استان زنجان
ملیحه نقدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه مدیریت امور بانوان استانداری نقش هماهنگ کننده را در برگزاری مراسم‌های دهه فجر توسط بانوان بر عهده دارد، اظهار داشت: برگزاری جشنواره گرامیداشت سالروز شرکت بانوان زنجانی در نخستین راهپیمایی دوران انقلاب از مهم‌ترین برنامه‌های در دست برنامه‌ریزی دهه فجر محسوب می‌شود.

وی زمان برگزاری جشن گرامیداشت سالروز شرکت بانوان زنجانی در نخستین راهپیمایی دوران انقلاب را 17 بهمن ماه اعلام کرد و افزود: این برنامه با حضور سه نسل انقلاب در سالن هلال زنجان برگزار می‌شود.

مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان از تصویب انجام یک پژوهش توسط دانشگاه آزاد در کار گروه بانوان و امور خانواده استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: اگر در این پژوهش ثابت شود که بانوان زنجانی نخستین زنان ایرانی بودند که در راهپیمایی انقلاب شرکت کرده‌اند، اقدام به ساختن و نصب یک یادمان در یکی از میادین شهر زنجان در این زمینه خواهد شود.

وی مدت زمان انجام پژوهش را 18 ماه اعلام و خاطر نشان کرد: مجری انجام پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی است.

نقدی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره عدم استقبال بانوان از شهرک صنعتی ایجاد شده برای آنها تاکید کرد: عدم داشتن توان مالی مهم‌ترین دلیل عدم استقبال است.

وی ضمن تایید احتمال واگذاری واحدهای این شهرک به آقایان تصریح کرد: در صورت مراجعه بانوان اولویت با آنها است.

مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان مهم‌ترین برنامه پیش روی امور بانوان و خانواده را اجرای طرح رحمت اعلام کرد و گفت: این طرح در مناطق کم‌تر برخوردار و روستایی عملیاتی می‌شود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس درباره ماهیت طرح رحمت گفت: این طرح در صدد آموزش مهارت‌های زندگی به خانم‌های خانه‌دار است.

نقدی با اشاره به ابلاغ هزینه اجرای این طرح از سوی مرکز امور بانوان و خانواده ریاست جمهوری افزود: مبلغ اعتبار ابلاغ شده از مرکز 30 میلیون تومان است که سهم استان هم به آن افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد راهبرد فرهنگی استان مبلغی را برای طرح رحمت در نظر گرفته است، افزود: این مبلغ به زودی ابلاغ می‌شود.

مدیر کل بانوان و امور خانواده استانداری زنجان مجری طرح رحمت را سمن‌ها عنوان و تصریح کرد: امور بانوان و خانواده ناظر اجرای طرح رحمت خواهد بود.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول