اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط بنیاد مسکن صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از افتتاح و بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی توسط این بنیاد در شهرهای مختلف استان در ماه آینده خبر داد.

بهره‌برداری از هفت طرح عمرانی در استان مرکزی
محمدرضا رضافرح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل اجرای طرح هادی روستای نورعلی بیگ، اجرای طرح هادی روستای استوه، بهره‌برداری از سه هزار واحد مقاوم‌سازی شده در کمیجان، دو هزار واحد مقاوم‌سازی شده در خمین، 600 واحد طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی آشتیان، سه هزار واحد مقاوم‌سازی شده در شازند و700 واحد مقاوم‌سازی شده در شهرستان تفرش است.
وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها یک‌هزار و 606 خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی و استانی اجرا شده‌اند، خاطر نشان کرد: 4 هزار و 330 میلیون ریال از اعتبارات مورد نیاز اجرای این پروژه‌ها از محل اعتبارات استانی تامین شده است.
به گفته وی مجموع تسهیلات پرداختی به متقاضیان اجرای این پروژه‌ها نیز در مجموع 45 هزار و 187 میلیون ریال بوده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی با اشاره به طرح بهسازی منازل روستایی بیان داشت: از مجموع یک‌هزار و 73 روستای استان مرکزی در 888 روستا طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی به اجرا درآمده و حدود 83 درصد روستاهای استان مقاوم‌سازی شده‌اند.
رضافرح ادامه داد: طرح بهسازی مسکن روستایی از سال 1374 توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، با هدف بهبود کیفیت مسکن و بافت روستایی و ارتقای سطح ایمنی، بهداشتی، رفاه و آسایش مسکن روستایی آغاز شده است.
انتهای پیام/خ۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول