اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فامنین خبر داد

توسعه 3 هزار متر شبکه توزیع آب در فامنین

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فامنین گفت: در 9 ماه سال جاری 3 هزار و 829 متر در بخش مسکن مهر فامنین به صورت پیمانی و 763 متر به صورت امانی توسعه شبکه آب صورت گرفته است.

توسعه 3 هزار متر شبکه توزیع آب در فامنین
شمس‌الله سجادمنش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در 9 ماهه سال جاری تولید آب شهرستان فامنین با حجم 81 میلیون و 880 هزار و 83 متر مکعب از هفت فقره چاه با دبی میانگین 70 LS صورت گرفته است.
وی از تجهیز و بهره‌برداری از یک حلقه چاه با دبی متوسط خبر داد و گفت: سرویس و تعمیر کنتورهای الکترومغناطیس خطوط خروجی چاه‌ها و مخازن نیز صورت گرفته است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فامنین با بیان اینکه امتیاز برق دو فقره از چاه‌های حفاری شده سال 89 خریداری شده است، بیان داشت: در همین راستا تعویض شش دستگاه الکتروپمپ‌ شناور معیوب، خرید سه دستگاه الکتروپمپ شناور، شست‌وشوی مخازن به حجم 210 متر مکعب، شست‌وشوی شبکه به حجم 170 متر مکعب و شست‌وشوی خط انتقال به حجم 15 متر مکعب صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: کلرزنی با مصرف یک هزار و 260 کیلوگرم پودر پرکلرین و گندزدایی آب شرب توسط پنج دستگاه کلریناتور مایع و ترمیم حوادث و اتفاقات شبکه آب به میزان 207 مورد به تفکیک 183 مورد انشعابات و 24 مورد شبکه اصلی و فرعی در فامنین انجام شده است.
سجادمنش در ادامه با اشاره به توسعه شبکه توزیع آب یادآور شد: در این مدت 3 هزار و 829 متر در بخش مسکن مهر به صورت پیمانی و 763 متر به صورت امانی صورت گرفت.
وی با اشاره به اصلاح 620 متر شبکه توزیع آب به صورت پیمانی ابراز داشت: اجرای خطوط انتقال آب به مخازن هوایی برای توزیع یکنواخت در شبکه آب به متراژ 5 هزار و 306 متر تکمیل شد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان فامنین یادآور شد: اصلاح 3 هزار و 500 متر شبکه و انشعاب و عقد قرارداد با پیمانکار برآورد شد و خط انتقال برق چاه حفاری شده تربیت بدنی اجرا شد.
وی در پایان افزود: در راستای تعویض کنتورهای خراب و اصلاح انشعاب با پیمانکاران عقد قرارداد صورت گرفته است که هم اکنون در حال انجام است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول