اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 3 شهرداری آبادان خبر داد

بهسازی 1400 مترمربع معابر شهری در آبادان

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 3 شهرداری آبادان از بهسازی یک‌هزار و 400 مترمربع معابر شهری در حوزه منطقه 3 شهری آبادان خبر داد.

بهسازی 1400 مترمربع معابر شهری در آبادان
امیر حکیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: این شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان محدوده ذوالفقاری و جمشیدآباد برنامه‌های قابل قبولی را در دستور کار قرار داده است.
وی با اشاره به گوشه‌ای از اقدامات اخیر این ارگان مردمی در محدوده خدمت‌رسانی فوق افزود: تاکنون در خصوص بهسازی معابر شهری در ذوالفقاری و جمشیدآباد تلاش‌های متعددی صورت گرفته است.
شهردار منطقه 3 شهرداری آبادان اضافه کرد: در این راستا بین یک‌هزار و 300 تا یک‌هزار و 400 مترمربع از این مناطق بهسازی و ساماندهی شده است.
وی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات غرس 5 هزار اصله نهال، 3 هزار متر مربع به فضای سبز منطقه سه شهرداری آبادان اضافه می‌شود، اضافه کرد: احداث بوستان در ابتدای خیابان 40متری ذوالفقاری با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال شروع شده و تا 45 روز آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
حکیمی تصریح کرد: طرح کاشت نهال در جلوی منازل شهروندان از اول بهمن‌ماه آغاز خواهد شد.
وی از توسعه پارک راهیان‌نور و بازسازی پارک میثاق خبر داد و گفت: به‌زودی زمین چمن مصنوعی در پارک میثاق واقع در شهرستان احداث و در اختیار شهروندان و ورزش‌دوستان قرار خواهد گرفت.
به گفته شهردار منطقه سه شهرداری آبادان همچنین به‌زودی زمین چمن مصنوعی در منطقه 30 متری ذوالفقاری توسط این شهرداری احداث می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: کاشت نهال و نقاشی دیواری از دیگر برنامه‌های انجام شده توسط این شهرداری در محدوده خدمت‌رسانی و زیرپوشش است.
حکیمی در ادامه با اشاره به بازسازی پارک میثاق با نصب سامانه روشنایی، درخت‌کاری، توسعه فضای سبز، نصب بازی‌های پلی‌اتیلن خبر داد و گفت: در ماه گذشته 550 باکس زباله در مناطق مختلف منطقه سه شهرداری آبادان نصب و مورد بهره‌برداری شهروندان قرار گرفت.
وی در پایان اظهار کرد: همه تلاش و هدف ما در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول