اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان لنجان استان اصفهان خبر داد

کشف مجسمه عتیقه هزاره دوم پیش از میلاد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان لنجان استان اصفهان گفت: مأموران فرماندهی انتظامی لنجان اصفهان در پی دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای، یک قطعه مجسمه عتیقه متعلق به هزاره دوم پیش از میلاد را کشف و ضبط کردند.

کشف مجسمه عتیقه هزاره دوم پیش از میلاد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی فروغ‌نیا اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه دو قاچاقچی حرفه‌ای عتیقه‌جات در یکی از مناطق شهرستان مشغول به فعالیت هستند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از صحت موضوع تیم‌های محسوس و نامحسوسی از مأموران تشکیل و فعالیت این دو قاچاقچی تحت نظر قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان لنجان استان اصفهان تصریح کرد: در فرصتی مناسب مأموران با هماهنگی مقام قضایی طی عملیاتی ویژه این دو متهم به نام‌های «سعادت» و «اسماعیل» در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، یک قطعه مجسمه عتیقه کشف و ضبط شد، گفت: طبق نظر کارشناسان میراث فرهنگی استان اصفهان این مجسمه متعلق به هزاره دوم پیش از میلاد است.
فروغ‌نیا با بیان اینکه این مجسمه تحویل میراث فرهنگی استان شده است، بیان داشت: متهمان به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
انتهای پیام/خ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول