اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خبر داد

کشف کتب مشکوک به عتیقه در قزوین

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: هفت جلد کتاب مشکوک به عتیقه در استان قزوین کشف شد.

کشف کتب مشکوک به عتیقه در قزوین
قاسم غیاثوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری در آزاد راه قزوین -کرج به یک دستگاه سواری تندر 90 با چهار سرنشین مشکوک شده و خودرو را متوقف کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، مقدار 22 گرم تریاک، دو گرم حشیش و هفت جلد کتاب قدیمی مشکوک به عتیقه کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین تصریح کرد: در این اقدام هر چهار سرنشین خودرو دستگیر شدند و کتب کشف شده برای تعیین اصالت به اداره میراث فرهنگی استان ارسال شد.
وی با اشاره به کشف مواد مخدر در استان اظهار کرد: مأموران پاسگاه کورانه در عوارضی قزوین ـ کرج به یک پژو آردی به رانندگی فردی 30 ساله اهل مراغه مشکوک شده و در بازرسی از وی سه و نیم گرم تریاک کشف و ضبط کردند.
غیاثوند عنوان کرد: مأموران یگان امداد قزوین در اتوبان قزوین- کرج به یک دستگاه خودرو پراید به رانندگی فردی 31 ساله و سرنشینی فردی 35 ساله مشکوک شده و در بازرسی بدنی یک گرم شیشه کشف و ضبط کردند.
وی یادآور شد: مأموران پاسگاه کوهگیر نیز در جاده قدیم قزوین- رشت یک دستگاه خودرو را متوقف کرده و در بازرسی از این خودرو 30 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطر نشان کرد: همچنین مأموران کلانتری 13 باهنر قزوین حین گشت‌زنی در خیابان نواب شمالی به فردی 38 ساله مشکوک شده و از وی 12 بسته کراک به وزن جمعی پنج گرم کشف و ضبط کردند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول