اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی:

معامله 500 میلیون ریالی اشیای عتیقه در عجب‌شیر ناکام ماند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی گفت: پلیس شهرستان عجب‌شیر موفق به کشف اشیای عتیقه در حین معامله فروش آنها شد.

معامله 500 میلیون ریالی اشیای عتیقه در عجب‌شیر ناکام ماند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صمد فرامرزی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اطلاع از انجام یک معامله اشیاء عتیقه در شهرستان عجب‌شیر، موضوع  در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: عوامل پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات لازم اطلاع یافت که اشیا عتیقه توسط افرادی به هویت‌های معلوم نگهداری می‌شود که قصد فروش به قیمت 50 میلیون تومان به فردی دیگری را دارند.
فرامرزی ادامه داد: ماموران پلیس با شناسایی افراد و محل اختفا فوراً به محل موردنظر عزیمت کرده و طی یک عملیات موفق شدند افراد مورد نظر را در محل دستگیر کنند.
وی تصریح کرد: در این محل تعداد 11 عدد انواع مختلف سنگ ، سه تکه شکسته سفال، یک عدد دسته هاونگ سنگی ، یک عدد سکه مسی را کشف و ضبط کنند.
معاون اجتماعی پلیس آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: در این زمینه پرونده تشکیل شده و به همراه متهمان برای رسیدگی بیشتر به دادسرا ارجاع داده  شد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول