اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه فجر سال جاری؛

مجتمع فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی جیرفت افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: مجتمع فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان همزمان با یوم‌الله دهه فجر افتتاح می‌شود.

مجتمع فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی جیرفت افتتاح می‌شود
حجت‌الاسلام فرزاد احمدیوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: کمیته قرآنی دهه فجر در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت تشکیل و اعضا آن مشخص شدند.
وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان به مناسبت ایام دهه فجر برنامه‌هایی را در دستور کار خود قرار داده است که برپایی محافل قرآنی با حضور استادان برجسته استانی و کشوری از این جمله است.
احمدیوسفی تصریح کرد: توزیع قرآن مجید در مساجد و هیئت‌ها و برگزاری جلسه‌های هم‌اندیشی اصحاب قرآن در جنوب استان کرمان با مرکزیت جیرفت نیز از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.
وی خاطرنشان کرد: آذین‌بندی مؤسسه‌های قرآنی سطح شهر، نصب تابلو و پلاکارد با مضامین قرآنی و مرتبط با دهه فجر و اعزام روحانی به مساجد شهر و روستا از جمله برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت در ایام دهه فجر است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جیرفت گفت: هماهنگی با روحانیان اعزامی در زمینه تبیین جایگاه انقلاب اسلامی و برگزاری جلسه هماهنگی با هیئت‌های مذهبی برای هماهنگی برنامه‌های ایام دهه فجر مدنظر قرار دارد.
احمدیوسفی ‌اذعان داشت: تهیه و توزیع بنر در میان هیئت‌ها و مساجد شهرستان، آذین‌بندی درب مساجد و برگزاری نشست‌هایی با موضوع انقلاب اسلامی در مدرسه‌ها، دانشگاه‌ها و مساجد با حضور استادان برجسته از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.
وی بیان داشت: برگزاری جلسه‌های پرسش و پاسخ در تمام مساجد شهرستان و همچنین مسابقه پیامک با موضوع انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر در دستور کار قرار دارد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول