اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

برخورد مدیران با مردم اسلامی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: وظیفه مدیران در نظام اسلامی احترام به ارباب رجوع در چارچوب موازین و معیارهای اسلامی است.

برخورد مدیران با مردم اسلامی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید شکرالله امامی عصر یک‌شنبه در شورای اداری شهرستان چرام اظهار داشت: مدیران جمهوری اسلامی باید پایبند به ارزش‌های اخلاقی و اعتقادی باشند تا موجبات موفقیت در کارهای خود را فراهم کنند. 
امامی گفت: ما به عنوان مدیران جامعه اسلامی باید در حوزه مدیریت به دنبال تقویت فضائل باشیم.
وی فضائل مدیریت را خدمت بی‌منت، صداقت در گفتار و کردار، تلاش در راستای مسئولیتی که محول شده، اخلاص، پرهیز از نفاق و دورویی و برخورد متین و ملایم با ارباب رجوع عنوان کرد.
امامی از مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام یاد کرد و افزود: رجوع مردم به ما یک نعمت الهی است و سپاس از این نعمت خدمت صادقانه به مردم است.
وی تصریح کرد: برخورد مودبانه با ارباب رجوع بالاترین احساس روحی و خدمت به مردم است. 
عالی‌ترین مقام اجرایی در چرام گفت: در هنگام ملاقات با ارباب رجوع سعی شود با گشاده‌رویی برخورد کنیم و حتی در سلام کردن از مراجعین سبقت بگیریم و با چهره بشاش از آنان احوال‌پرسی کنیم چرا که اینگونه برخوردها سبب می‌شود ارباب رجوع حتی اگر کاری نیز انجام نگیرد از اینکه مورد احترام واقع شده با رضایت کامل از اتاق مدیر خارج شود.
امامی با تاسی از سخنان امام معصوم اظهار کرد: ایمان بر اساس چهار اصل صبر، یقین، عدل و جهاد استوار است و صبر به چهار پایه شوق، هراس، زهد و انتظار استوار بوده که صبر و حوصله از مهم‌ترین شروط برخورد با ارباب رجوع است.
وی بیان کرد: باید به حرف‌های آنان گوش کرد و با اشاراتی که حاکی از میل و رغبت باشد به آنان اجازه داد تا تمام حرف‌های خود را بزنند و بعد از آن با ملایمت جواب مناسب و سنجیده‌ای به آنان داده شود.
امامی بر آورده کردن خواسته‌های مراجعین با صبر و شکیبایی را بسیار با اهمیت خواند و گفت: سعی کنیم فضای اداره را فضای تلطیف شده از محبت کنیم. 
فرماندار چرام امید آفرینی را از ویژگی‌های مدیریت دینی و یاس و ناامیدی را از ویژگی‌های مدیریت الحادی عنوان کرد.
در این جلسه فرماندار چرام از مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان به دلیل همکاری گسترده با آمارگیران نفوس مسکن و سرشماری تقدیر کرد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول