اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان‌جنوبی با مدیران اتمام حجت کرد

تبلیغات انتخاباتی با امکانات دولتی ممنوع / عزل مدیران متخلف

خبرگزاری فارس: با نزدیک شدن به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تحرک کاندیدای انتخاباتی بالا رفته و در این بین قهرمان رشید استاندار خراسان‌جنوبی در جلسات مختلف در زمینه تبلیغات انتخاباتی با امکانات دولتی به مدیران تذکر جدی می‌دهد.

تبلیغات انتخاباتی با امکانات دولتی ممنوع / عزل مدیران متخلف
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند با نزدیک شدن به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تحرک کاندیدای انتخاباتی بالا رفته و در این بین قهرمان رشید استاندار خراسان‌جنوبی در جلسات مختلف در زمینه تبلیغات انتخاباتی با امکانات دولتی به مدیران تذکر جدی می‌دهد.
تذکرات مکرر و جدی رشید استاندار خراسان‌جنوبی در جلسات مختلف خطاب به مدیران در زمینه اینکه هیچ کس اجازه ندارد از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی در استان استفاده کند، حکایت از موضع محکم مقام عالی استان در مقابل تخلفات دارد.
هر چند برخی از روی ناآگاهی و یا به طور عمد می‌خواهند برخی مدیران را به استفاده از امکانات دولتی برای کاندیدایی خاص متهم کنند اما مواضع محکم و هشدارهای جدی و قاطعانه استاندار خراسان‌جنوبی تیر خلاصی بر همه انتقادات است.
استاندار خراسان‌جنوبی که قاطعیت خود را بارها با تصمیمات مهم از جمله برخورد با مدیران متخلف نشان داده این بار در جلسه شورای اداری به مدیران تذکرات جدی داد که بیشتر بوی اتمام حجت با آنان داشت.
رشید در جلسه شورای اداری با بیان اینکه در طول 32 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی تاکنون 29 انتخابات برگزار شده است، گفت: قطعا برگزاری انتخابات در ایران با هیچ کشوری در دنیا از نظر سلامت و صلابت و حضور حداکثری مردم قابل مقایسه نیست و از این منظر در سطح دنیا بی‌نظیر است.
وی ادامه داد: گفتن نقص‌ها و مشکلات نباید به گونه‌ای باشد که موجب یاس و ناامیدی مردم باشد چرا که تزریق روحیه یاس و ناامیدی از اهداف دشمنان نظام و انقلاب است.
استاندار خراسان‌جنوبی رای مردم را امانتی بزرگ دانست و افزود: وظیفه همه ما صیانت از امانات مردم است و همه دستگاه‌های نظارتی و کنترلی باید به نحو احسن به وظایف خود در این ارتباط پایبند بوده و به انجام وظایف بپردازند.
رشید با اشاره به اینکه به هیچ حزب و گروهی اجازه نخواهیم داد برای مردم تکلیف تعیین کند، گفت: مسئولان امر انتخابات نباید اجازه بدهند از رای مردم استفاده‌های ابزاری صورت بگیرد چرا که این امر از فتوت و جوانمردی به دور است.
وی افزود: هیچ کس اجازه ندارد از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی در استان استفاده کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه به شدت با خاطیان برخورد لازم صورت خواهد گرفت چرا که بیت‌المال و امکانات دولتی باید برای تقویت نظام مورد استفاده قرار گیرد نه برای تقویت عده‌ای خاص.
استاندار خراسان‌جنوبی با موضع‌گیری محکم مقابل سخنان یکی از نمایندگان در جلسه شورای اداری تاکید کرد: هیئت‌های نظارت و هیئت‌های اجرایی در استان به صورت کاملا مستقل به انجام وظایف خود مشغول هستند و اجازه نخواهیم داد که احدی این استقلال را تحت تاثیر قرار دهد.
رشید هم‌چنین با نام بردن از چند دستگاه از آنان خواست هرگونه برنامه حمایتی و یا بن‌های حمایتی اگر دارند فورا توزیع کنند زیرا اجازه توزیع آنان را در روزهای تبلیغات نمی‌دهیم.
انتهای پیام/ح10/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول