اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری خراسان‌جنوبی خبر داد

موفقیت دو کودک خراسان‌جنوبی در مسابقه کشوری آفرینش

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی گفت: دو عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با شرکت در مسابقه کشوری آفرینش در میان برگزیدگان قرار گرفتند.

موفقیت دو کودک خراسان‌جنوبی در مسابقه کشوری آفرینش
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی، عبدالرضا صمدی اظهار داشت: با معرفی نفرات برگزیده مسابقه ادبی آفرینش زینب رمضانی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره دو بیرجند و نسیم محتشمی عضو مرکز فرهنگی هنری شماره یک بیرجند به‌ عنوان اعضای منتخب کشوری معرفی شدند.
وی افزود: این مسابقه مانند سال‌های گذشته با موضوع آزاد و با هدف ایجاد رقابتی سالم و پویا در عرصه تولید آثار ادبی برگزار شد.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌جنوبی ادامه داد: اعضای گروه سنی ب و ج با ارائه آثار در غالب داستان، شعر، قطعه ادبی و اعضای گروه سنی د و ه در قالب شعر و داستان در مسابقه ادبی آفرینش شرکت کردند.
صمدی بیان کرد: اعضای آفرینش‌های ادبی در سطح مراکز فرهنگی هنری استان با حضور فعال خود توانستند 340 اثر به واحد کارشناسی استان ارسال کنند که این آثار بررسی و براساس شیوه‌نامه مدیریت آفرینش‌های ادبی تهران 10 اثر انتخاب شد تا برای تعیین برترین‌ها به تهران ارسال شود.
وی یادآور شد: آثار برتر در دفترهای ادبی به چاپ می‌رسد و از سوی آفرینش‌های ادبی لوح تقدیر و جوایزی برای آنها ارسال می‌شود.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول