اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهارمین بار

خلخال میزبان جشنواره ورزش‌های زمستانی است

خبرگزاری فارس: در بهمن‌ماه امسال و برای چهارمین سال متوالی شهرستان خلخال میزبان جشنواره ورزش‌های زمستانی است.

خلخال میزبان جشنواره ورزش‌های زمستانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال صبح امروز در بازدید از مکان برگزاری این جشنواره با تاکید بر ساماندهی اندبیل برای حضور ورزشکاران اظهار داشت: برای چهارمین سال پیاپی است که ما جشنواره ورزش‌های زمستانی را در خلخال برگزار می‌کنیم که منطقه تفریحی اندبیل یکی از این مکان‌های مستعد محسوب می‌شود.
ناصر میرمرسلی با بیان اینکه در این جشنواره حضور مهمانان و گردشگرانی از نقاط مختلف کشور مورد انتظار است، افزود: در این جشنواره علاوه بر برگزاری ورزش اسکی و ورزش‌هایی از این دست، تندیس‌های یخی و آدم برفی نیز با همت هنرمندان حاضر در پیست اندبیل ساخته می‌شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال تصریح کرد: این جشنواره روز 14 بهمن ماه در محل تفرجگاه اندبیل خلخال برگزار و ورزشکارانی از مناطق مختلف کشور در آن حضور خواهند داشت.
این مسئول افزود: این جشنواره با همکاری اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خلخال برگزار و مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی، اسکی و ساخت تندیس‌های برفی و یخی از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در آن است.
رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال با اشاره به بارش مناسب برف در منطقه و وجود برف کافی در پیست اسکی اندبیل ابراز امیدواری کرد: برنامه‌های جشنواره امسال بهتر از سال‌های گذشته برگزار و علاقمندان بسیاری از نقاط دور و نزدیک کشور برای دیدن این برنامه مفرح زمستانی به خلخال سفر کنند.
میرمرسلی با اشاره به اینکه در جشنواره‌های قبلی ورزشکاران از استان‌های مختلف کشور در رشته‌های تیراندازی به اهداف پروازی، اسکی، سورتمه‌سواری، صعود به کوه‌های اطراف و تیراندازی با کمان انجام شده، ابراز داشت: انتظار داریم در این جشنواره نیز هم‌ چون جشنواره‌های پیشین شرکت‌کنندگانی را از استان‌های دیگر شاهد باشیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول