اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی مطرح شد

نظام جدید آموزش و پرورش باید برای مردم تبیین شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی در جمع اعضای شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی خواستار تبیین بهتر و بیشتر نظام جدید آموزش و پرورش شد تا مردم شناخت بهتری پیدا کنند.

نظام جدید آموزش و پرورش باید برای مردم تبیین شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم افشاری در جلسه شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی اظهار داشت: در ارزیابی صورت گرفته شورای آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی جزو استان‌های برتر در کشور معرفی شده است که این با همکاری دستگاه‌های اجرایی عضو، محقق شده است.
وی افزود: با توجه به وجود نگرانی‌هایی در بین والدین نسبت به نظام جدید آموزش و پرورش نیاز است که مزیت‌های این نظام نسبت به گذشته برای مردم از طریق رسانه‌های عمومی تبیین شود.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه به بیان مصوبات جلسه گذشته این شورا پرداخت و گفت: ما طی مکاتباتی از سازمان ورزش و جوانان درخواست کردیم که مانند سال گذشته استفاده دانش‌آموزان از استخرهای شنا و سالن‌های ورزشی به صورت رایگان صورت گیرد.
حمیدرضا وردی تصریح کرد: هم‌چنین برگزاری همایش جهاداقتصادی و مشارکت در آموزش و پرورش نیز تصویب شده بود که 3 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد و قرار شد با همکاری معاونت سیاسی امنیتی استانداری این مبلغ تامین شود.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مدارس خراسان‌جنوبی درآمدهای اختصاصی ندارد معین شده که بازارچه‌های مرزی استان به صورت نقدی یا غیرنقدی کمک‌هایی را به این مجموعه داشته باشند.
 
*برگزاری نمایشگاه استانی یاد یار مهربان
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی از برگزاری نمایشگاه کتاب "یاد یار مهربان" به صورت استانی در این مجموعه خبر داد و یادآور شد: در این نمایشگاه مدارس کتب موردنیاز خود را با تخفیف 50 درصدی که با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی محقق شده بود، خریداری کردند.
وردی تصریح کرد: آموزش و پرورش خراسان‌جنوبی در بخش معاونت پرورشی 257 برنامه را در دستور کار دارد که برخی از این برنامه‌ها در حوزه مسائل قرآنی است و باید اجرایی شود.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول