اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چایپاره:

آموزش و پرورش چایپاره رشد شایسته‌ای داشته است

خبرگزاری فارس: فرماندار چایپاره گفت: نظام آموزش و پرورش در چایپاره در سال‌های گذشته به اندازه قابل توجهی رشد یافته است.

آموزش و پرورش چایپاره رشد شایسته‌ای داشته است
مجید هاشمی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که تشکیل شد اظهار داشت: امسال شورای آموزش و پرورش چایپاره مقام دوم استانی بین شوراهای آموزش و پرورش آذربایجان غربی را کسب کرد که این موفقیت مرهون تلاش همه مسئولان و کادر آموزشی است.

وی تصریح کرد: این شهرستان فقط با دو دهم درصد اختلاف بعد از میاندوآب در جایگاه دوم قرار گرفته است که این موفقیت با تلاش و جدیت همه مسئولان محقق شده است به طوریکه وجود احساس مسئولیت بین کارکنان در کسب این جایگاه تأثیرگذار بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: در طول چهار سال گذشته شورای آموزش و پرورش چایپاره دو نوبت مقام اول و دو نوبت هم مقام دوم کسب کرده است از این رو می‌توان گفت خدمات مناسبی در مراکز آموزشی به دانش‌آموزان زیرپوشش ارائه می‌شود.

وی در ادامه گفت: طبق مصوبه هیئت وزیران از این به بعد واحدهای آموزشی فقط 30 درصد هزینه حامل‌های انرژی را پرداخت خواهند کرد بقیه هزینه‌ها توسط وزارت آموزش و پرورش به حساب شرکت‌ها واریز خواهد شد.

این مسئول گفت: مصوبه مذکور در این شهرستان از ابتدای فصل سرما به عبارتی زمستان به اجرا درآمده است که این مسئله نشان دهنده وجود رویکرد حمایتی در دولت نسبت به سیستم آموزشی است و بیانگر وجود توجه نسبت به تقویت زیرساخت‌های آن است.

انتهای پیام/غ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول