اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ملایر:

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موجب رفع نواقص می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موجب رفع نواقص در کمیت و کیفیت آموزش و پرورش خواهد شد.

سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موجب رفع نواقص می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور عصر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: اصل نظام آموزش و پرورش نیاز به تحول داشت که این سند می‌تواند موجبات این تحول را به صورت مناسب فراهم آورده و نواقص را رفع کند.
وی با تأکید بر اینکه آموزش و پرورش تمام توان خود را برای اجرای نظام 3-3-6 به کار گرفته است، ادامه داد: بهترین و توانمندترین معلمان باید برای پایه ششم ابتدایی به کار گرفته شوند.
فرماندار شهرستان ملایر به تخفیف 50 درصدی آب، برق و گاز مدارس از ابتدای امسال اشاره کرد و گفت: این موضوع باید به شورای آموزش و پرورش استان و اداره کل اعلام شود تا هر چه زودتر از طریق وزارتخانه به دستگاه‌های مربوطه اعلام شود.
وی تأکید کرد: لیست مدارسی که از سنوات گذشته به شرکت‌های خدمات‌رسان بدهی داشتند در سه حوزه آموزش و پرورش ملایر، سامن و جوکار اعلام شود.
خیریانپور به نزدیک شدن ایام دهه فجر اشاره کرد و ابراز کرد: فضاسازی تبلیغاتی، برگزاری مراسم‌ دهه فجر، راهپیمایی 22 بهمن به موازات شهرستان باید در سطح مدارس به نحو عالی برگزار شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر نیز از اجرای 16 برنامه متنوع در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: نواختن زنگ انقلاب، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقه کتابخوانی، اجرای سرود یک هزار و 357 نفری دانش‌آموزی در روز 22 بهمن، مسابقه عکس و راهپیمایی در 22 بهمن و... از مهمترین برنامه دهه فجر در مدارس به شمار می‌رود.
علی تکلو کسب رتبه اول استانی در آزمون پیشرفت تحصیلی دوره راهنمایی در  پایه اول، رتبه دوم در پایه‌های دوم و سوم راهنمایی، کسب رتبه اول طرح ملی نهضت قرآن با ثبت نام 11 هزار دانش‌آموز و فرهنگی، کسب رتبه اول استانی دوره راهنمایی در امتحانات پایانی سه پایه و افتتاح نخستین مدرسه کلاس موضوعی در سطح شهرستان را از مهمترین عملکردهای آموزش و پرورش ملایر در دی ماه برشمرد.
وی اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش 130 راهکار پیش‌بینی شده که نظام 3-3-6 تنها جزئی از این سند به شمار می‌رود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای اجرای این نظام در شهرستان صورت گرفته است،گفت: در حال حاضر 130 مدرسه در ملایر در مقطع ابتدایی فضای کافی برای پایه ششم را دارند و پنج مدرسه نیز که پیش‌دبستانی در آنها وجود دارد پیش دبستانی به بعد از ظهر منتقل می‌شود تا مشکل پایه ششم در این مدارس نیز حل شود.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول