اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم ـ 50

آمادگی 41 صندوق اخذ رأی در سرخرود مازندران

خبرگزاری فارس: بخشدار سرخرود محمودآباد از در نظر گرفتن 41 صندوق اخذ رأی برای این بخش خبر داد و گفت: از این تعداد 14 صندوق سیار و بقیه به صورت ثابت است.

آمادگی 41 صندوق اخذ رأی در سرخرود مازندران
اسدالله محسنی بخشدار سرخرود محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با اعلام آمادگی کامل این بخش در امر انتخابات بیان داشت: برای شهر سرخرود و 40 روستای این بخش، 41 صندوق در نظر گرفته شده است که از این تعداد 14 صندوق به صورت سیار و 27 صندوق نیز به صورت ثابت در روز انتخابات مستقر می‌شوند.
محسنی تصریح کرد: تمام تمهیدات براساس برنامه روزشمار ابلاغی وزارت کشور تا این لحظه انجام شده است و همچون سال‌های گذشته آماده برگزاری یک انتخابات سالم و بدون عیب هستیم.
محسنی خاطرنشان کرد: مسئولان برگزاری انتخابات سرخرود کوچک‌ترین جانبداری از کاندیدایی نخواهند داشت و با نیت حضور حداکثری مردم در روز انتخابات فعالیت می‌کنند.
بخشدار سرخرود درباره تخلفات احتمالی اظهار داشت: برای جلوگیری از این تخلفات ابتدا از مجموعه بخشداری و اجراکنندگان انتخابات در این بخش شروع کردیم و اگر فردی در مجموعه اجرایی انتخابات کوچک‌ترین تخلفی مرتکب شود بلافاصله عزل می‌شوند.
محسنی ادامه داد: اجراکنندگان انتخابات در واقع امین مردم هستند و برای رضای خداوند باید این امانتداری را به درستی انجام دهیم و به همین دلیل هر کسی در هر پست و مقامی که باشد در صورت تخلف از مجموعه کنار گذاشته می‌شوند.  
بخشدار سرخرود با بیان اینکه به طور حتم انتخابات مجلس نهم بسیار خوب و پرشور برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با توجه به ترور دانشمندان هسته‌ای و خیانت‌ها و تحریم‌هایی که دشمنان علیه کشور و ملت می‌کنند، ملت بیدار و بابصیرت ما در انتخابات حضور پرشور و حداکثری دارند.
محسنی در پایان با اشاره به درپیش بودن دهه فجر انقلاب تصریح کرد: با توجه به تاثیرگذاری آموزش و پرورش در بعد فرهنگی جامعه حضور در مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های این دهه در سرخرود است و از کسانی که در زمان انقلاب حضور داشتند و یا افراد تاثیرگذاری بوده‌اند برای تبیین اهداف و دلایل پیروزی انقلاب و حضور در مدارس استفاده کنیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول