اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا:

دشمن به دنبال چالش در انتخابات است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با تاکید بر حضور باشکوه مردم در انتخابات گفت: دشمن به دنبال چالش در انتخابات است.

دشمن به دنبال چالش در انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سپاه انصارالرضا (ع)، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی در جمع مردم بشرویه به موضوع پیوند بین امام و رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از معجزات انقلاب ما این است که مردم 33 سال با ولایت همراهی کردند.
وی ادامه داد: انتخابات باید به این سمت برود که مردم مجددا بیایند با نظامشان بیعت کنند و تجلی مردم‌سالاری دینی خودش را در جامعه نشان دهد که در طول تاریخ انقلاب رقم خورده و دشمن دنبال این است که این صحنه‌ها که برای پشتوانه نظام رقم خورده را به چالش بکشاند.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: برنامه‌های جریان فتنه قطعا به پایان نرسیده و دشمنان کار می‌کنند و به دنبال فرصت‌ها هستند.
نوفرستی با بیان اینکه دشمن به دنبال چالش است و متناسب با زمان تصمیم می‌گیرد، تصریح کرد: دشمنان در سال 88 فکر می‌کردند نظام آخرین نفس‌هایش را می‌کشد و با ابزارهای مختلف به میدان آمدند و فکر می‌کردند با نیرنگ‌ها و الگو گرفتن از کشور اوکراین می‌توانند کاری بکنند، آنها چنان سیلی از مردم خوردند که دیگر جایگاهی برایشان نمانده است.
وی یادآور شد: ما باید دیدمان را وسیع کنیم چون در بحث بیداری اسلامی مطرح شده جریان کمونیست و سرمایه‌داری شکست خورده و تنها نظامی که می‌تواند خودش را نشان دهد نظام اسلامی است.
نوفرستی تصریح کرد: بیانات مقام معظم رهبری و اندیشه‌های حضرت امام برای ما حجت است و ما از آن عدل و پاسداری می‌کنیم.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اگر در فتنه 88 ولایت‌فقیه نبود کشور صدمات جبران‌ناپذیری می‌خورد، گفت: دین اسلام دین سیاست است اما سیاست الهی نه سیاست شیطانی که دشمن دنبال می‌کند.
نوفرستی افزود: در فتنه 88 اگر ولایت‌فقیه نبود کشور صدمات جبران‌ناپذیری می‌خورد، اما با تدبیر مقام معظم رهبری و حمایت مردم، کشور از این برهه حساس به سلامت عبور کرد.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول