اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان قصرشیرین:

حضور حداکثری در انتخابات بیان‌کننده پایگاه مردمی نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: بی‌شک حضور مردم در انتخابات پیام‌های متعددی دارد که یکی از آنها بیان پایگاه مردمی نظام اسلامی است.

حضور حداکثری در انتخابات بیان‌کننده پایگاه مردمی نظام است
حسین پروین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: انتخابات نماد دموکراسی در نظام مردم‌سالاری دینی است چرا که مردم با حضور خود در انتخابات نقش تعیین کننده‌ای در اداره جامعه بر عهده دارند.
وی با بیان اینکه یکی از ملاک‌های اقتدار نظام‌های سیاسی از نگاه جامعه‌شناسی مقبولیت مردمی آن است، تصریح کرد: میزان مقبولیت یک نظام سیاسی در انتخابات تبلور پیدا می‌کند.
پروین گفت: بی‌شک حضور مردم در انتخابات پیام‌های متعددی دارد که یکی از آنها بیان پایگاه مردمی نظام اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات ادوار گذشته حاکی از این است که حضور حداکثری مردم در صحنه‌های تعیین کننده جامعه همواره وجود داشته است.
فرماندار شهرستان قصرشیرین افزود: از تأکیدات مقام معظم رهبری فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات است.
وی با بیان اینکه تنوع در افکار و اندیشه‌ها در قالب کاندیداها تبلور پیدا می‌کند، اضافه کرد: تعهد، تخصص، سابقه درخشان خدمتگزاری، ولایتمداری و مردم‌داری از شاخصه‌های انتخاب افراد است و مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند که منافع نظام را بر هر چیزی ترجیح می‌دهند.
فرماندار شهرستان قصرشیرین با اشاره به اینکه انتخابات تزریق خون جدید به پیکره جامعه است، خاطر نشان کرد: در ایام انتخابات فضای شادمانی و شور و نشاط بر جامعه مستولی می‌شود.
وی فضای کنونی انتخابات را مناسب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با نزدیک شدن به موعد انتخابات به نشاط موجود افزوده شود.
پروین ادامه داد: راهکارهای نظارتی در جامعه ما وجود دارد که تضمین کننده سلامت انتخابات است و زمینه حضور حداکثری مردم را فراهم می‌کند.
وی خطاب به نامزدهای انتخاباتی گفت: از سیاه‌نمایی، تخریب و بداخلاقی انتخاباتی بپرهیزند و به این موضوع به عنوان تکلیف شرعی نگاه کنند.
فرماندار شهرستان قصر شیرین اضافه کرد: کاندیداهای انتخاباتی باید در چارچوب قوانین حرکت کرده و تمام مسائل انتخابات را از مجرای قانون پیگیری کنند.
پروین اظهار کرد: دشمن همواره از دشمنی با ما دست بردار نبوده و سعی در تضعیف نظام دارد.
وی افزود: تا زمانی که مردم از ولی امرشان تبعیت کنند قطعاً از تبلیغات سوء دشمن متأثر نخواهند شد بلکه اثر معکوس برای دشمنان خواهد داشت.
فرماندار شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: رابطه مستحکم و بی‌بدیل ملت با ولایت دشمن را همواره بر آن داشته است که بر این رابطه خدشه وارد کند لذا با تبلیغات سوء سعی در دلسرد کردن مردم دارد.
وی خاطر‌نشان کرد: ما به عنوان مجریان انتخابات در چارچوب قانون سعی داریم بستر حضور حداکثری مردم را فراهم کرده و با ایجاد امکانات لازم زمینه‌ای مبتنی بر عدالت را برای حضور کاندیداها جهت ارائه برنامه‌هایشان فراهم کنیم.
پروین با بیا‌ن اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و با نشاط در حوزه انتخابیه قصرشیرین فراهم شده است، گفت‌: در تلاشیم انتخاباتی سالم و به دور از هیاهوی تبلیغاتی دشمنان داخلی و خارجی برگزار کنیم.
انتهای پیام/م20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول