اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان البرز:

مردم با حضور در انتخابات خط بطلانی بر خواسته‌های دشمنان خواهند کشید

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی استان البرز گفت: مردم با حضور در انتخابات خط بطلانی بر خواسته‌های دشمنان خواهند کشید.

مردم با حضور در انتخابات خط بطلانی بر خواسته‌های دشمنان خواهند کشید
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اسکندر صیدایی ظهر امروز در جلسه ستادی این هیئت گفت: دشمنان هر قدر تلاش کنند، ‌نمی‌توانند اهداف شوم خود را در کشور پیاده کرده و مردم را از مسیر اصلی خود دور کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا‌کنون دشمنان برای ضربه زدن به این نظام دسیسه‌های گوناگونی را طراحی کردند اما هر بار با هوشیاری مردم ایران این توطئه‌ها خنثی شده است.

این مسئول گفت: یکی از اهداف شوم دشمنان ضربه زدن به برگزاری انتخابات سالم در ایران است.

صیدایی تأکید کرد: هر بار که انتخاباتی در ایران برگزار می‌شود دشمن در تب و تاب می‌افتد تا اهداف شوم خود را پیاده کند لذا با یاوه‌گویی‌ها و هدف قرار دادن انتخابات در نظر دارد تا برنامه‌های از قبل تعیین شده خود را در کشور پیاده کند.

وی افزود: خوشبختانه و به فضل الهی دشمن تا به امروز شکست خورده این میدان بوده و همیشه از این مبارزه سرشکسته بیرون آمده است.

این مسئول ‌خاطرنشان کرد: ملت ایران در نهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز به دنیا نشان خواهند داد که همواره برای سرنوشت کشورشان اهمیت ویژه‌ای قائلند و لحظه‌ای از پیروی خط امام راحل، شهدای عزیز و تاسی از منویات مقام معظم رهبری فاصله نخواهند گرفت.

وی ادامه داد: در انتخابات گذشته نیز بر همگان به ویژه دشمنان ثابت شد، که ملت ایران توطئه‌های آنان را شناخته‌اند و با این ترفندها گول دشمن را نخواهند خورد.

این مسئول در ادامه از دریافت گزارش روزانه هیئت بازرسی انتخابات در استان و ارسال آن به ستاد مرکزی هیئت بازرسی وزارت کشور خبر داد و گفت: تمام هیئت‌های بازرسی شهرستان‌های کرج و ساوجبلاغ براساس دستورالعمل اجرایی هیئت بازرسی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اقدامات قانونی خود را در راستای شرح وظایف محوله و روزانه گزارش عملکرد خود را به هیئت بازرسی انتخابات استان منعکس که این گزارش‌ها به هیئت بازرسی انتخابات کشور ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول