اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در همدان صورت می‌گیرد

برگزاری کلاس آموزشی برای 350 معلم تربیت بدنی

خبرگزاری فارس: رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای 350 نفر از معلمان تربیت بدنی استان همدان کلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس آموزشی برای 350 معلم تربیت بدنی
مجید حمدیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: معلمان تربیت بدنی ما باید به روز باشند و با تمام سیستم‌های جدیدی که در آموزش و پرورش تعریف می‌شود آشنایی کامل داشته باشند.

وی ادامه داد: کلاس‌های آموزشی معلمان تربیت بدنی برای رسیدن به سطح مربی‌گری و داوری است تا به خوبی با تمام قوانین مربی‌گری و داوری آشنایی پیدا کنند.

رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: این معلمان در 11 رشته‌ ورزشی مختلف از قبیل شطرنج، والیبال، بسکتبال و... آموزش می‌بینند.

حمدیه تصریح کرد: کلاس‌های آموزشی برای خانم‌ها و آقایان است که در این کلاسها نکات لازم را برای مربیگری و داوری در اختیار معلمان تربیت بدنی قرار می‌دهد.

وی اذعان کرد: همان طور که آموزش و پرورش با نظام تحول بنیادین وارد عرصه جدیدی در این سیستم می‌شود در بحث تربیت بدنی نیز تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های مدونی برای دانش آموزان طراحی کنیم تا متناسب با نظام 3-3-6 باشد.

رئیس تربیت بدنی آموزش و پرورش استان همدان افزود: تربیت بدنی آموزش و پرورش نیز بر آن است که نظام جامع تربیت بدنی را برای دانش‌آموزان تعریف کند که در آن درس تربیت بدنی از حالت سنتی خارج می‌شود و به شیوه‌ای جدید و حرفه‌ای در مدارس اجرا می‌شود.

 وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته امسال طرح آموزش ژیمناست برای 20 درصد دانش آموزان کلاس دوم ابتدایی اعم از دختران و پسران به صورت آزمایشی در مدارس استان اجرا خواهد شد.

حمدیه در پایان سخنانش بیان داشت: این طرح در کانون‌های ورزشی مدارس و یا خارج از مدرسه اجرا می‌شود که توسط دبیران دارای کارت مربیگری و یا مربیان خارج از مدرسه که دارای کارت مربی‌گری هستند آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول