اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهگلان:

هوشمندسازی مدارس اساس توسعه آموزش و پرورش است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دهگلان گفت: هوشمندسازی مدارس نیاز اصلی تقویت آموزش و پرورش است.

هوشمندسازی مدارس اساس توسعه آموزش و پرورش است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج محمد رضایی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار داشت: هوشمندسازی مدارس سبب پژوهش‌محوری فرآیندهای آموزشی می‌شود.
وی تاکید کرد: مشارکت و حمایت همه ادارات و نهادهای شهرستان دهگلان برای اجرای بهتر این طرح در مدارس این شهرستان امری لازم است.
فرماندار دهگلان در ادامه از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا با مکاتبه با فرمانداری و پیگیری‌های لازم، زمینه هوشمندسازی تمامی مدارس دهگلان را در کمترین زمان ممکن فراهم کنند.
رضایی بیان داشت: استمرار فرایند یادگیری دانش‌آموزان در خارج از مدرسه، ایجاد محیطی پویا و جذاب برای شکوفایی کامل استعدادها و بروز خلاقیت‌های فردی و جمعی دانش‌آموزان، افزایش حضور، پشتیبانی و مشارکت در فرآیند یادگیری دانش‌آموزان و ترویج یادگیری تجربی، پژوهش‌محوری و دانش‌آموزمحوری در فرآیندهای آموزشی از مهم‌ترین مزایای هوشمندسازی مدارس است.
فرماندار دهگلان با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: انتخاب آگاهانه و به دور از مسائل قومی و قبیله‌ای در پیشرفت همه جانبه کشور مهم و مورد تأکید است.
رضایی در ادامه با تاکید بر اینکه در انتخابات ابتدا باید با خصوصیات افراد آشنا شد و بعد فرد اصلح را انتخاب کرد، اظهار داشت: تقویت و فرهنگ‌سازی در زمینه انتخاب آگاهانه و به دور از مسائل سنتی، قومی و قبیله‌ای از وظایف مهم و اساسی آموزش و پرورش در انتخابات است.
وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید بدانند فردی را انتخاب کنند که در راستای مصالح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارد.

* ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری خصوصیات نمایندگان باشد
رئیس شورای آموزش و پرورش دهگلان نیز در ادامه این جلسه افزود: ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری،حفظ مصالح نظام، تلاش برای وضع قوانینی در راستای دفاع از حقوق مردم، دفاع از کشور در برابر دشمنان نظام، بیگانگان و استکبار جهانی از مهم‌ترین خصوصیات فرد اصلح برای ورود به مجلس شورای اسلامی است.
 علی رضایی یادآور شد: آموزش و پرورش باید در فرآیندی کوتاه‌مدت و درازمدت فرهنگ‌های غلط انتخاباتی را از جامعه حذف کند.
وی، انتخابی کور و تقلیدی و بر اساس برخی سنت‌های غلط را موجب تخریب جامعه عنوان کرد و گفت: رشد و پیشرفت و برعکس عدم توسعه یک جامعه به انتخاب آگاهانه و بر اساس منطق از سوی افراد آن جامعه بستگی دارد.
رضائی با تأکید بر فراهم آوردن زمینه‌های لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات، تصریح کرد: مشارکت آگاهانه مردم در انتخابات برای حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران مورد تأکید بوده و باید به آن توجه شود.
وی در پایان نقش آموزش و پرورش را در گسترش فرهنگ اسلامی و انقلابی مهم و تعیین‌کننده ذکر کرد و الگوپذیری دانش‌آموزان از معلمین را یک اصل انکارناپذیر دانست و بر ضرورت گسترش الگوی مناسب فرهنگ اسلامی در آموزش و پرورش تاکید کرد.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول