اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال راه ساری:

فوتسال راه ساری شکست دور رفت را جبران می‌کند/ بازیکنان مشکل مالی دارند

خبرگزاری فارس: سرمربی راه ساری در آستانه بازی این هفته تیمش در برابر صبای قم گفت: شکست دور رفت را با پیروزی جبران می‌کنیم.

فوتسال راه ساری شکست دور رفت را جبران می‌کند/ بازیکنان مشکل مالی دارند
علیرضا رعدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: بازی سختی در برابر صبا در قم داریم، اما برای بقا و حفظ سهمیه چاره‌ای جزء پیروزی در این بازی نداریم.
وی تصریح کرد: پس از تساوی هفته گذشته در برابر یکی از تیمَ‌های بالای جدول انگیزه و روحیه بازیکنان بهتر شده و دوباره نشاط به اردوی تیم بازگشت.
رعدی گفت: در بازی هفته گذشته مقابل صنایع گیتی پسند اصفهان تیم صدرنشین جدول، بازیکنانم بازی بسیار خوب و منطقی را در حضور تماشاگران ساروی به نمایش گذاشتند که در این بازی مستحق پیروزی و کسب سه امتیاز بودیم.
سرمربی تیم فوتبال راه ساری در ادامه تصریح کرد: اکنون دو هفته است که برای کمک به این تیم پیوستم و تمام سعی و تلاش خود را کردم تا بازیکنان را از نظر بدنی و تاکتیکی آماده‌تر از گذشته کنم که تاحدودی هم موفق بودم.
وی گفت: بازیکنان در حال حاضر از نظر بدنی و تاکتیکی وضعیت بسیار خوبی دارند و این آمادگی و تاکتیکی بدنی با تمرینات فشرده و منظم باید تا پایان لیگ برای بقا و کسب سهمیه باید ادامه دار باشد.
رعدی گفت: تمام تلاش و هدف من برای حضور در تیم راه ساری حفظ سهمیه و نگه داشتن این تیم پرطرفدار فوتسال کشور در لیگ برتر است که با کمک مسئولان و بازیکنان باید تنها سهمیه فوتسال شمال کشور در ساری حفظ شود.
سرمربی تیم فوتبال راه ساری تصریح کرد: پیروزی در خانه صبای قم برای بازیکنانم دور از دسترس نیست که با کسب این سه امتیاز با ناکامی بازی رفت تا حدود زیادی می‌توانیم برای بقا در لیگ امیدوار باشیم.
وی خاطر نشان کرد: اگر بازیکنان تیم همان بازی منطقی و خوب را که در برابر صنایع گیتی پسند ارائه دادند را در زمین پیاده کنند، به راحتی پیروز بازی خارج از خانه مقابل صبای قم می‌شویم.
رعدی در پایان عنوان کرد: تیم راه ساری در حال حاضر بیمار است و بازیکنانش مشکل مالی دارند و این مشکل در روحی و روانی بازیکنان تاثیر منفی دارند که باید هر چه سریع‌تر، این مشکلات توسط مسئولان استان و شهرستان برطرف شود.
به گزارش فارس، تیم راه ساری از هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز پنجشنبه 22 دی در سالن ورزشی شهید حیدریان قم مهمان تیم صبای قم است.
راه ساری هم‌اکنون با 11 امتیاز در رده 13جدول 14 تیمی جای دارد و همچنان یکی از گزینه‌های سقوط به لیگ پایین‌تر فوتسال است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول