اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری 104 میلیارد ریالی صورت گرفته است

ایجاد 333 فرصت شغلی در آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون آبادان گفت: در سال‌جاری، با سرمایه‌گذاری 104میلیارد ریالی، ایجاد 333 فرصت شغلی در این شهرستان صورت گرفته است.

ایجاد 333 فرصت شغلی در آبادان
سیدناصر مشعشعیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: یکی از وظایف مهم اداره تعاون یا تشکل بخش تعاون ایجاد اشتغال و ایجاد بستری برای فرصت‌های شغلی و کاهش تصدی‌گری دولتی و مشارکت مردم در بخش اقتصاد و مسائل اجتماعی است.
وی افزود: هم‌چنین از وظایف این اداره، ایجاد شرایط کار برای مردم و تأمین امکانات شرایط کار برای مردم به ‌منظور رسیدن به اشتغال کامل است.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان تصریح کرد: پیشبرد اهداف اقتصاد مردمی با توجه به امر تعاون و باور به بخش تعاونی محقق می‌شود، البته در سال جهاد اقتصادی نقش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گسترده‌‌تر می‌شود و باید در بسترسازی و ایجاد زمینه‌های اشتغال با دید وسیع‌تری عمل کرد.
وی اضافه کرد: ضرورت توانمندسازی جوانان و قشر ضعیف جامعه برای ورود به چرخه اقتصادی و تولید و توزیع ثروت و ایجاد فرصت برای مردم به ‌منظور رسیدن به عدالت اجتماعی است.
مشعشعیان با بیان اینکه باید بتوان با تلاش و جهاد اقتصادی در سال‌جاری گام‌های بلندی برای رشد، توسعه و آبادانی هرچه بیشتر ایران اسلامی برداشت، خاطرنشان کرد: با سرمایه‌گذاری 104 میلیارد ریالی، ایجاد 333 فرصت شغلی در این شهرستان صورت گرفته است.
وی عنوان کرد: با فعالیت‌های صورت گرفته و براساس اقدامات در حال انجام تاکنون، 22 شرکت تعاونی در آبادان تشکیل شده و مشغول به ارائه خدمات مناسب به شهروندان و اعضای تعاونی‌ها هستند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان گفت: این شرکت‌های تعاونی در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در حال فعالیت هستند.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های این اداره در راستای ایجاد زمینه و بسترهای اشتغال در منطقه چنین تصریح کرد: هم‌چنین این اداره به ‌منظور ایجاد و تأمین شرایط و امکانات کار برای افراد جویای کار و متقاضیان سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد اشتغال در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی آبادان تشکیل شده است.
مشعشعیان در پایان گفت: امیدواریم به ‌زودی شاهد حذف معضل بیکاری در شهرستان و ایجاد اشتغال مضاعف پایدار در منطقه باشیم.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول