اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9 ماهه نخست سال جاری صورت گرفت

تحقق 104 درصدی تعهد اشتغال در خرم‌دره

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خرم‌دره گفت:‌ در 9 ماهه سال جاری با تحقق 104 درصدی ایجاد اشتغال سهم شهرستانی، خرم‌دره رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص داد.

تحقق 104 درصدی تعهد اشتغال در خرم‌دره
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر این شهرستان با اشاره به انقلاب‌های کشورهای عربی اظهار داشت: این کشورها از رهبری واحد و هوشمندانه‌ای برخوردار نیستند و این در حالی است که انقلاب اسلامی ایران انقلاب ارزش‌ها‌، باورها و اعتقادات مردم ایران در سایه رهبری بود.

وی با بیان اینکه دهه فجر بهترین فرصت برای ارائه عملکرد و فعالیت‌های همه دستگاه‌های اجرایی است، از مسئولان کمیته‌های 17 گانه ستاد دهه فجر شهرستان خواست تا با اجرای برنامه‌های جدید و نو‌آوری در برنامه‌ها، حضور و مشارکت آحاد مردم در برنامه‌ها دهه فجر را فراهم کنند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه از کسب رتبه نخست این شهرستان در ایجاد فرصت‌های شغلی و تحقق 104 درصدی در بین شهرستان‌های استان زنجان خبر داد و بیان داشت: با تلاش و همدلی و همکاری تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی و صاحبان صنایع شهرستان خرم دره توانست در 9 ماهه سال جهاد اقتصادی با تحقق 104 درصدی ایجاد اشتغال سهم شهرستانی، رتبه نخست را در بین شهرستان‌های استان به خود اختصاص دهد.

وی اظهار امیدواری کرد، که این رقم تا پایان سال به بیش از 120 درصد افزایش پیدا کند‌.

نوری‌پور با اشاره به جهت‌گیری و سیاست‌های دولت‌های نهم و دهم برای ایجاد اشتغال در کشور تصریح کرد: داشتن شغل به سبب تامین نیازهای معیشتی یکی از دغدغه‌های دولت و حداقلی از عدالت است.

وی افزود: این مهم با ایجاد اشتغال پایدار و رفع موانع فراروی آن به عنوان یکی از مهم‌ترین مشکل‌های جوانان و خانواده‌های آنان در راس برنامه‌های کاری دولتمردان در سطوح ملی و استانی قرار گرفته که در این راستا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در راستای کاهش بیکاری در کشور گام برداشته است‌.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در ادامه با اشاره به نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم همیشه در صحنه و پیروز ایران به طور یقین در انتخابات آتی مجلس حضور چشمگیر و جدی خواهند داشت و برگ زرین دیگری را به افتخارهای ایران اسلامی می‌افزایند.

وی به راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اشاره و خواستار برنامه‌ریزی برای حضور گسترده مردم شهر و روستاهای تابعه بخش مرکزی شهرستان خرم‌دره در این راهپیمایی شد.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول